Vorige keer:
‘Oké!’ zegt hij, zeker van zichzelf dat het hem gaat lukken. ‘Nog één afscheidszoentje tot morgen?’ vraagt hij.
‘Nou, oké dan. Omdat jij het bent’, antwoord ik. Ik leg mijn armen om zijn nek en trek hem naar me toe. Zijn handen strelen mijn rug. Onze lippen raken elkaar kort, dan haal ik mijn lippen van de zijne af en kijk hem aan. ‘Tot morgen’, fluister ik, waarna ik de kamer verlaat en naar beneden ga. Ik zie Gustav en Lena lekker gezellig in de zetel zitten. Dan komt Tom de woonkamer innen, met Joke, die een beetje beteuterd kijkt, achter zich. Hij komt tot vlak tegen me staan en fluistert wat in mijn oor.
‘Het is uit.’ Ik kijk hem verschrikt aan en wenk hem. Hij volgt me naar de keuken.
‘Hoe vatte ze het op?’ vraag ik, verschrikkelijk nieuwsgierig.
‘Ze zei dat ze het wel verwachtte. Ze vond het wel erg, maar ze wist en besefte dat het beter was zo’, verteld hij.
‘Dus jullie zijn als vrienden uit elkaar gegaan?’ vraag ik voor de zekerheid. Hij knikt.
‘Ik denk van wel’, antwoordt hij.
‘Als je wilt, en er klaar voor bent, kunnen we nu aan onze “missie” beginnen. Ik heb al een ideetje’, zeg ik.
‘Laat maar horen’, lacht hij. Ik vertel hem mijn plannetje en gaan meteen over tot de actie. Tom haalt Georg en leidt hem naar buiten. Rara, wie staat er buiten? Juist. Ikke.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • xxMariscaaTH

    VEDER VEDER ;D

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    Coeeeel <3
    xx-

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heeyz
    snel verder plz plz plz
    da vor zijn armpjes dar kunne we nix an doen e

    xxx (H)(K)

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen