Vorige keer:
‘Hoe zit dat nu eigenlijk tussen Lena en Gustav?’ vraagt Tom dan. Het is duidelijk dat hij de aandacht op iets anders wilt vestigen.
‘Wel, ze zijn niet echt samen, maar wel verliefd. Ze willen het kalmpjes aan doen’, leg ik uit.
‘Dat gaat ook niet lang meer duren, of die zijn samen’, zegt Bill.
‘Dat is toch leuk. Nog een koppeltje…’ Damn. Tom zijn blik. ‘Sorry, Tom’, zeg ik snel.
‘Nee nee. Maakt niet uit', zegt hij met een flauwe glimlach. Hij gaat recht zitten en komt met zijn hoofd tegen mijn schouders zitten. Ik kijk naar Bill en zie, tot mijn grote verbazing, dat hij heel normaal kijkt. Ik glimlach en trek aan zijn arm, zodat hij met heel zijn lichaam naar voren buigt. Ik grijns en druk mijn lippen zachtjes op de zijne. Niet te lang, want dat werkt misschien ontmoedigend voor Tom. Ik kijk even naar Tom en zie hem voor zich uit staren. Bill drukt een kus op mijn wang, waardoor ik mijn hoofd naar hem toe draai.
‘Ik ga even naar het toilet en ga dan eens kijken naar de rest’, zegt Bill dan. Ik knik en druk nog een klein kusje op zijn onderlip. Hij verlaat de kamer en laat een stilte achter.
‘Arya’, begint Tom.
‘Hmm’, antwoord ik.
‘Wil je me alvast toestemming geven om wat ik ga doen?’ vraagt hij.
‘Ik weet niet…’ begin ik. Zijn blik is gewoon onweerstaanbaar, net al die van Bill. ‘Oké dan. Ja’, lach ik. Wat is hij in godsnaam van plan? Hij zegt niets en gaat recht zitten, met zijn gezicht tegenover me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Goed stuk weer!!
    en veel plezier dit weekend:D


    xx

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee da mag ni

    wrm heeft die da gdn???

    das super gemeen (en gy ook wegens da gy de quiz hebt geschreven!!!) XD



    snel verder plz plz plz



    xxx Shan (H)(K)

    BTW: geen probleem XD veel suc6 me de scouts XD

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verde r :)x

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    echt een super quiz!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen