Vorige keer:
Ik denk dat Tom wel een babbel kan gebruiken. Is het niet van mij, dan is het van Bill. Ik ren de trap op, naar zijn kamer. Ik klop aan, maar hoor niets. Ik open voorzichtig de deur en zie hem opkijken. Hij gaat terug op zijn rug liggen, wanneer hij ziet dat ik het ben. Zonder wat te zeggen, ga ik naast hem op bed liggen. Op mijn zij, zodat ik hem kan bekijken. Hij draait zijn hoofd naar me toe.
‘Je hebt het moeilijk, hè.’ Het is niet echt een vraag, eerder een conclusie.
‘Hoe bedoel je?’ vraagt hij.
‘Met Joke’, antwoord ik.
‘O. Dat’, zegt hij, waarna hij naar het plafond staart. Hij doet alsof het hem niets kan schelen, maar ik weet wel beter.
‘Ja. Dat.’ Ik kijk hem aan en zie hem naar me kijken.
‘Wat wil je nu dat ik doe? Op mijn hoofd ga staan? Een dansje doe?’ zegt hij gepikeerd.
‘Sorry’, mompel ik. Hij kijk even van de ene kant van de kamer naar de andere kant en zucht dan.
‘Nee, ik moet sorry zeggen. Ik had niet zo moeten reageren’, zegt hij dan. Ik haal mijn schouders op.
‘Ik begrijp het wel’, antwoord ik.
‘Arya, wat moet ik doen?’ vraagt hij me. Tja, wat moet hij nou ook doen? Zijn hart volgen klinkt het meest logisch. Als die nog maar functioneert zoals het moet, want volgens mij is hij een beetje gebroken.
‘Ik… Ik weet het niet’, breng ik uit. Hij kijkt me teleurgesteld aan.
‘Wat voel je nu voor haar?’ vraag ik. Net als hij wilt antwoorden, komt Bill binnenstormen.
‘Tom, heb jij… Sorry’, mompelt hij, waarna hij de kamer terug verlaat en de deur sluit. Ik kijk hem aan met een blik, die zegt dat hij kan antwoorden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    super:P

    1 decennium geleden
  • RockHard

    snel verder

    1 decennium geleden
  • SmashIntoYou

    ahah nieuwschierig, snelverder <3

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    ik heb zo mn vermoedens wat tom gaat doen,maar volgend deel,wil zeker zijn!!!


    -xxx--


    charlotte

    1 decennium geleden
  • LoverTHLover

    heyyz
    hier is de reactie XD
    ze zijn egt super

    vraagje die gaat Bill tog ni bedriegen me Tom e???
    da zou super stom zijn

    xxx XD (H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen