Weer een nieuw deeltje voor jullie!
Bedankt voor de reacties!
Veel leesplezier !!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Iskuane

    Ik ben benieuwd hoe snel je verder gaat... na Dymm haar reactie xD

    Ben ook wel nieuwsgierig wat Tom te vertellen heeft.

    Snel doorgaan hoor (flower)

    7 jaar geleden
  • TomKBitch

    * hahahaha omg kga dood vant lachen!!
    -Verstandlozeoudstekaukitz-
    En idd ik blijf het raar vinden dat ik zijn boxers niet steel..
    Mmm.. mssn dat ik daar eens werk van moet maken x)
    Als ik dan ooit dakloos en arm ben kan ik het bog verkopen en rijk worden x)
    Smart me!!
    Ooh ma idd...
    Alstie zo Ria zag... terwijk ze zo dag eerder met die vriend eeft...
    Omg das eignlijk wel erg!
    En Tommie wil babbelen en ik vergeven?!!
    God kpeiz daj die koffie over je zou krijgn!!
    Ma kziet alweer voor me..
    Veel pratn zaltr nie van komn zeker?
    Hoplijk belandn we daar nie nog keer in da bedj ze...
    Ne ezel stoot hem geen twee keer aan dezelfde Kaulitz ze x)

    En Billa...
    Gwn slaapwel is nie goe genoeg ze!
    Kvraag me trouwens af watr daar allemaal gezegt is aan diene telefoon...
    Hoplijk raakt ie zn schuldgevoel kwijt..
    En gaat weer volle bak voor jou xd
    Ie geeft wa goe te makn x)
    Andrs ga ik ng keer moetn elpn eh.
    Me appel of aarbei ;-)
    Hah stelj voor xd
    Ma ze zijn te schattig en gij moet echt je 'bad feelings' aan de kant zettn ze x)
    Maar laat de Kaulitzn ng maar wat ze zweten!
    Ze vzrdienen nie beter x)

    Okaay snel verder!!
    Ik wil die gesprekken zo meemaken!!
    Gij en Billa... dat word leuk xp
    En Tommie en ik... ben benieuwd naar meneer z'n uitleg!
    Komaan kga tg nooit helemaal nrml kunne doen?!
    En wat gat hij zeggen?!
    "Kwil datt weer nrml word tussn ons?!!"
    Kbdoel doe keer heel eeh xp

    Maar kga slapn!!
    Slaapwel schattieej!
    En snel verder!!!
    Zoals in morgn!!
    Dus hup hup schrijven en activeren!!

    Snel verder!!!!



    Hebk al gezegt daj snel verder moet?!


    Nee?!


    Oké wacht eehj;



    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!



    Ist al duidelijk?


    Nog altijd nie?!


    Oke niet enkel Kaulitz is hersenloos dus x'D


    Oke ng laatse keer eehj!!



    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!
    Snel verder!!! Snel verder !!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!! Snel verder!!! Snel verder!!!!!!! Snel verder!!!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen