Idontwannabeyourfriend;fourty.
poeh, justin en ik negeren elkaar.
miley kan ieder moment komen, dus dan gaat het vast makkelijker, nouja of dat hoop ik.. want i weet zeker dat amber & justin & joanna gaat afkatten, ik schrik op uit mijn gedachten als justin opeens voor me staat. 'waarom sta je voor me?' vraag ik hem kil. 'nou we moeten praten''-'verdomme justin! wat wil je nu?' hij zucht. 'ik kan het niet helpen, dat meisje heeft me in haar macht, ik kan iet stoppen met aan haar denken, ik word vrliefd amber echt..' ik kijk hem emotieloos aan, ikhuil niet meer om hem, ik ga hem lten zien hoe sterk ik ben, 'oké, je hoeft da nit tegenmij te vertelen, ik wist het al wel, doe wat je niet laten kunt justin, what goes around comes around.' -'dus het is nu voorbij? voorgoed' ik zzie tranen in zijn ogen vormen, ik snap niet waarom hij huilt, hij is toch verliefd op een ander, 'ja, jemig tuurlijk is het voorbij,denk je nou echt dat ik een relatie wil met een eike zo als jij, ' zeg ik hem, de toon waarop ik het zeg is zachtjes en kalm, niet boos.' ik hoor de bel gaan en loop bij hem weg, hij wil nog iets zegen maar ik negeer hem opnieuw, ik doe de deur open en als ik miley zie begin ik te gillen 'aaaaaaaaaaaaaaaah scahttieee, ik heb je gemist!! ' ik knuffel miley en ze gilt het ook uit van blijdschap, ik terk haar mee naar mijn kamer, en als wedaar zijn start ze met open mond rond. 'wauw.' dan ziet zee foto van justin en mij, ze trekt me het bed op en gaat voor me staan. 'wat is er allemaal gebeurt met de justin bieber haát?' ik vertel haar alles van het komen wonen in canada tot joanna. en na een uur zijn we klaar met praten, 'wat een eikel die, bieber en wat een slét die joanna.' roept ze uit en ik grinnik.'ben je niet verdrietig?' ik schud mijn hoofd. 'ik was verrietig, ik heb het geaccepteerd of nouja, ik ben nog steeds verdrietig.. aar ik doe alsof het me niks kan schelen' zze geeft me een knuffel. 'meisje toch..' - 'hoelang blijf je?' vrander ik van onderwerp. '3 maanden.'ik schrik, zo lang? alsof ze mijn gedachten leest gaat ze verder. 'het is mischein lang maar in nederlad hebben we al examens gedaan en nu ben ik al vrij. ''ik knik en lach. 'we gaan een leuke tijd hebben'.
-little did i know, joanna was ruining my life piece by piece. till i had nothing left anymore.-
Reageer (14)
verder!!!
1 decennium geleden@ xBlackxTearx:
1 decennium geledenDat je dat nog vraagt! Ik ga dat gewoon doen.
@ Nicole aka meplusyou:
Verder!!
arm amber joanna is een slet:$:Xvederrrrrr
1 decennium geledenMag ik Joanna wurgen??
1 decennium geledenEcht serieus alsof ze niet genoeg hebben meegemaakt, komt die slet erook ff tussen hupelen.
Hopelijk kan Justin ook zien dat het allemaal gespeeld is om Amber te breken ¬¬
Arrgg, dat kreng (
Snel verder?
<3
goed
1 decennium geledenverder!