Foto bij ||83||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Hopelijk eindelijk het antwoord op al zijn vragen!!
    En ik vind ook dat Harry zichzelf mag vermannen en degene zijn die Niall de waarheid vertelt, al is het maar omdat hij van hem houdt!
    Ik snap best dat het moeilijk voor hem is, maar Niall heeft het zo lastig gehad, dat hij dat minstens verdient!
    En ik blijf geloven dat ze terug samenkomen, tot ik zeker weet dat het niet zo is!
    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Die mannen komen alles uitleggen, en vragen of Niall wil meedoen! En als hij nee zegt, bestaat er een kans dat hij en Harry nog samenkomen, anders niet.
    En ik hoop echt dat Niall nee zegt op de vraag of hij zijn vader wil vervangen!

    Oh god, ik hoop dat Niall ooit in staat is om Harry te vergeven! Want ze zijn perfect voor elkaar, ondanks al Harry's gelieg en bedrieg..

    Oh wat is het erg dat Niall hier zo onder lijdt.. Ik heb zoveel medelijden met hem!

    Geweldig geschreven! Ik hou zoveel van dit verhaal, en zal het ook echt zo hard missen als het gedaan is (huil)

    Dikke kudo!!!!!

    Xxx

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Ha, ik wist het.
    Dat het appartement leeg is.
    En nu komen degene die alles komen uitleggen. Alleen zal het Harry niet zijn, de lafaard.
    Hij is gewoon weg gegaan. Op dit moment verdient hij Niall niet eens want hij heeft zelf niet het lef om alles te vertellen. Hij heeft het onderzoek gedaan en het veldwerk. Het is dan logisch dat Harry zelf alles uitlegt.

    Als ze echt voorbestemd zijn, komen ze elkaar weer tegen en onder betere omstandigheden.
    En dat Harry dan wel eerlijk is over wat hij doet.

    Love you both (+kudo)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen