Foto bij ||81||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Dit was zo mooi en triestig tegelijk... :'(
    Harry, ga alsjeblieft niet weg van Niall! Jullie horen bij elkaar!
    En ik ben zeker dat Harry een goede reden had om zijn vader te vermoorden!
    Ik kan niet aanvaarden dat ze niet bij elkaar komen, echt niet... Die twee zijn gemaakt voor elkaar, echt waar!
    Weer zo prachtig geschreven, wauw! Eindeloos respect voor jullie! (H)
    xxx

    7 jaar geleden
  • IrishNialler

    Maaaaar er komt een deel 2. Anders kan ik niet slapen want er zijn vragen

    Gaat Niall er over heen komen?
    Gaat Niall zijn vader achterna?
    Wat gebeurd er met de vriendengroep die uit elkaar valt?
    Wanneer krijgen ze alle anntwoorden?

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Omg! Hopelijk kan Niall Harry ooit vergeven, zodat ze toch nog ooit samen kunnen zijn.. Ik hoop het alleszins. Oh, ik ben zo benieuwd naar de laatste hoofdstukken. Wat ga ik misschien nog allemaal te weten komen? Morgen gaan ze het uitleggen aan Niall? Zou Nialls vader een drugsdealer zijn? Omg, nog steeds zo spannend en mysterieus, al zijn het de laatste hoofdstukken.. Al weet ik nu toch iets meer..
    Hopelijk zet Niall zich erover!!!!!!! Het moet!! Harry en Niall passen bij elkaar!

    En die reacties verdienen jullie! Jullie schrijven zo fucking geweldig!
    Ik hou van dit verhaal, en ik zal serieus moeten afkicken!

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Zelfs voor Harry is dit een zielig en triest stukje.
    De missie zit er nu wel op maar met welk resultaat. Harry en Niall horen bij elkaar.
    Niet te vergeten dat Harry het eigenlijk zelf tegen Niall moet vertellen.
    Als Niall zich er overheen kan zetten, kunnen ze samen zijn. *snik*

    Love it, babe (both of you)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen