Foto bij A bride for Christmas [Bill Kaulitz] 11

Dit is een film die ik heb omgevormd tot een Bill Kaulitz-love story. Dit verhaal zal dus gewoon het verhaal van de film vertellen met Bill als mannelijk personage en zal ook eindigen waar de film eindigt. Veel leesplezier!
korte inhoud:
Nadat Jessie Patterson haar derde verloving afzegt voor het altaar, zweert ze geen serieuze relatie meer aan te gaan totdat ze "de ware" vindt. Maar dan ontmoet ze de charmante maar verstokte vrijgezel Bill Kaulitz. Wat Jessie niet weet is dat Bill een weddenschap heeft gesloten met zijn vrienden. Die houdt in dat hij een vrouw ervan moet overtuigen om met hem te trouwen voor Kerstmis. En dat is binnen vier weken.

Jessie Pov.

Dat had ik niet verwacht. Ik kijk naar Bill en hij lijkt het echt te menen. Ik veeg ongemakkelijk een stukje kruimel van mijn lip en mam komt op het perfecte moment binnen. Ze ziet het album liggen dat ze meteen weer weg legt.
Mam: "Ik heb een geweldig idee! Waarom zingen we niet wat kerstliedjes rond de piano? Bill speel jij?"
Bill: "Ik? Oh nee niet echt."
"Euh, jawel hoor! Hij kan heel goed spelen!" en ik geef hem een stomp tegen zijn arm.
Mam: "Oh perfect!"
Bill: "Neen ik speel niet zo veel hoor." probeert hij nog verlegen. Protesteren heeft bij mam toch niet veel zin dus niet veel later zit hij aan de piano naast mam.
Mam: "Welke liedjes ken je?"
Bill: "Wel, the first Noel hoor ik wel graag."
Mam kijkt blij op. Mam: "Dat is mijn favoriet!" en Bill heeft weer punten gescoord bij mijn moeder. Ze begint te spelen en Bill pikt in. Samen spelen ze verder en ze beginnen te zingen. Eerst vind ik het allemaal een raar en gênant maar eigenlijk doen we dit elk jaar dus ik zie er snel de fun van in en zing mee. Al snel is het lied gedaan en zet Bill een ander in.
Bill: "Wat denk je van deze?"
We beginnen weer te zingen en plots staat Mike in de woonkamer. Hij kijkt ons verwonderd aan met een serieuze dosis jaloezie erbij. Het zingen is al snel gedaan.

Bill en Mike zitten ongemakkelijk in de zetel tegenover pap. Ik heb mam meegenomen naar de gang.
"Wat doet Mike hier?"
Mam:" Wel ik had hem uitgenodigd omdat ik dacht dat het wel een fijn idee zou zijn om nog eens een spelletjes-avond door te brengen samen."
"Komaan mam! Terwijl Bill hier is?"
Mam: "Liefje, ik wist toch niet dat je een date zou meebrengen vanavond?"
"Shht mam! Hij is niet mijn date, hij is een cliënt. En dat maakt allemaal niet uit, want ik heb jou al verteld dat ik niets meer te maken wil hebben met Mike. Dus alsjeblieft mam stop dit hele gedoe waar je mee bezig bent!"
Mam: "Welk gedoe? Als je liever met Bill trouwt, wel hij lijkt mij een lieve jongen..."
"Shht! Ok dit is te gek voor woorden! Ik trouw met niemand! ok?!" Ik ga weer naar de woonkamer.
Pap: "Zullen we een spelletje poker doen?"
"Hmm pap, ik denk niet dat dit het geschikte moment is..."
Mike: "Ik wil wel spelen. als iemand anders er ook zin in heeft." zegt hij vol zelfvertrouwen.
Bill gaat er maar al te graag op in. Bill: "Wel Jessie heeft mij meegenomen voor een spelletjesavond en mij uitgedaagd dus ik speel graag mee."
Mike kijkt van Bill naar mij.
"Hij heeft gelijk. Ik heb hem inderdaad uitgedaagd." Ik hoop dat deze avond snel voorbij is!
Mike: "Spelen maar!"
Niet veel later zitten we allemaal te pokeren.
"Ik zet 40 in." en leg mijn chips op tafel.
Bill: "Hmm" en hij kijkt naar zijn kaarten.
Mike: "Ik ga mee."
Pap: "Ik stop."
Mam: "Ik ook."
Bill kijkt nog even naar zijn kaarten en neemt dan al zijn chips.
Bill: "Ik ga all-in."
Ik leg mijn kaarten op tafel. "Ik pas dan."
Mike kijkt ietwat uitdagend naar Bill. Mike: "Ik verhoog de inzet."
We kijken allemaal wat verbaasd.
Pap: "Euh, Mike, je hebt niet genoeg pokerchips om dat te doen." Waarop Mike zijn autosleutels uit zijn zak haalt en die erbij wil leggen.
"Mike wat doe je nu?"
Mike: "Ik verhoog gewoon de inzet." en hij legt zijn sleutels op tafel. Bill schiet even in de lach.
Bill: "Ben je serieus? Je zet je je truck in? Sorry maar ik heb geen loodgieterstoekomst voor ogen."
Mike: "Het is niet mijn truck het is mijn 75 chevy Malibu." De spanning is te snijden. Doe het niet Bill, komaan doe het niet.
Bill: "Ok, BMW cabrio." en hij legt zijn sleutels mee op tafel. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht.

Uiteindelijk verloor Bill en staan we nu op de oprit terwijl Mike met Bills auto vertrekt.
"Ik kan het niet geloven dat hij je auto meeneemt."
Mam: "Ik dank dat hij gewoon met onze voeten aan het spelen is en er echt niet mee zal wegrijden."
Het raampje van de auto gaat open. Mike: "Ik kom morgen wel terug om mijn chevy op te halen!" en hij gaat er vandoor met de bmw.
Mam: "Ik ga zijn moeder bellen!" en ze gaat naar binnen met pap. Bill en ik nemen een taxi naar mij thuis.
In de taxi:
Bill: "Wel dat ging niet echt volgens plan."
"Heel goed met kaarten he?" zeg ik met een spottend lachje op mijn gezicht. Bill zucht eens.
"Ik praat wel eens met hem."
Bill: "Nee, een weddenschap is een weddenschap."
"Ja maar als mijn geniale moeder hem niet had uitgenodigd dan was dit niet gebeurd."
Bill: "Ah kom, het is fijn om een moeder te hebben die om je geeft."
"Ik weet het, maar ik wil gewoon geen druk! Volgende keer dat ik trouw wil ik het zeker weten."
Bill: "Volgende keer? Dus je bedoelt dat je het trouwen nog niet helemaal hebt afgezworen?" en hij kijkt mij aan met een glimlachje.
"zoiets heb ik niet gezegd. Daag, meneer-ik-zet-mijn-auto-in-als-weddenschap!" en ik stap uit de taxi.
Bill: "Oh ja heel vriendelijk hoor!" roept hij mij nog na!
"Slaapwel!" en ik zwaai nog eens naar de taxi.


Bill pov.

Ik zucht nog eens. Ik krijg kop noch staart aan haar. Maar een ding is zeker: ik begin iets voor haar te voelen. Ik denk dat we die hele weddenschap maar eens moeten stopzetten en dit een eerlijke kans geven. Ik zal het morgen eens met Tom bespreken.


Sorry dat het eventjes geduurd heeft. Maar met mijn verjaardag ertussen vorig weekend, was ik het even uit het oog verloren (a)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen