Idontwannabeyourfriend; thirtyeight.
- i love with justin.
-jaloers op amber.
- tweeling zus mitch.
-amber point of vieuw.
-een week later-
'kom amber!, ga je mee?' justin roept me, ik doe mijn vestje aan en roep terug 'ja nabanaanós nee geintje ik kom eraan schatje, waar gaan we heen dan?' ik ren naar beneden en geef hem een kus op zijn wang. 'nou we gaan eerst naar het park, iedereen is er al en dan naar waar ik moet optreden.' ik glimlach 'oké' hij doet de deur open, en we lopen naar buiten,'gaan we lopen of op de fiets?'-'lopen, het is dichtbij' ik knik en we lopen naar het park, als we daar aankomen begroet iedereen ons, een meisje heb ik nog nooit eerder gezien, i loop naar haar toe. 'hoooi, ik ben amber' en ik glimlach naar haar, ze kijkt me eerst dom aan en dan begint ze ook te glimlachen. 'heej, ik ben joanna.' ik zag dat die glimlach nep was, maar ik negeer het. justin begroet haar en dan krijgt ze wel een grote glimlach op haar gezicht, hij gaat naast haar zitten en ik ga naast caitlin zitten, caitlin en ik praten over van alles wat en opeens komt het onderwerp joana aan bod, en ze begint te fluisteren. 'er is iets vreemds aan dat meisje, vind je niet?' ik knik'. 'kijk uit, ze palmt justin zo in..' ik kijk op en zie justin en joanna samen lachen. jaloers ben ik niet, ik weet dat we verkering hebben, en dat zij niks met hem heeft.'justin?' zeg ik. opeens staan ze op, mij negerend zegt justin 'ik ga even met joanna mee, ze wil me iets laten zien.' iedereen knikt en ze lopen weg., mij achterlatend met een heel naar gevoel.
'ik, ik ga naar huis.' zzeg ik, en ze knikken meelevend. als ik de hoek om ben, begin er weer tranen te komen, 'wat is dit' vraag ik me af, wat is er met dat meisje..
Reageer (7)
Joanna gaat dood. (:
1 decennium geledenJoana moet gewoon van Justin afblijven .GRRR...
1 decennium geledenverder
omg ik denk dat justin en joanna gaan zoen maar dat weet ik niet maar ik wil het weten dus vederrr:$
1 decennium geledenStoute JustinxD.
1 decennium geledenVerderr(H)
snel verder !
1 decennium geleden