Foto bij A bride for Christmas [Bill Kaulitz] 10

Dit is een film die ik heb omgevormd tot een Bill Kaulitz-love story. Dit verhaal zal dus gewoon het verhaal van de film vertellen met Bill als mannelijk personage en zal ook eindigen waar de film eindigt. Veel leesplezier!
korte inhoud:
Nadat Jessie Patterson haar derde verloving afzegt voor het altaar, zweert ze geen serieuze relatie meer aan te gaan totdat ze "de ware" vindt. Maar dan ontmoet ze de charmante maar verstokte vrijgezel Bill Kaulitz. Wat Jessie niet weet is dat Bill een weddenschap heeft gesloten met zijn vrienden. Die houdt in dat hij een vrouw ervan moet overtuigen om met hem te trouwen voor Kerstmis. En dat is binnen vier weken.

Jessie pov.

Bill "Wel, ik wou je laten weten dat er een groep mannen met gezichtsmaskers en besmeurde broekpakken in mijn flat zijn. Ik had bijna mijn bokshandschoenen aangetrokken en mezelf beginnen verdedigen."
ow shit.. Ik sla een hand op mijn voorhoofd.
"Ik ben je vergeten te verwittigen dat ze je vloer komen leggen... Maar je gaat het geweldig vinden als het af is! Je kan er alleen de komende 6u niet binnen..."
Bill: "Hmm, dan denk ik dat ik maar eens uitga vanavond. Zin om mee te gaan?"
"Ik was eigenlijk onderweg naar mij ouders voor een spelletjesavond.."
Bill: "Spelletjesavond? Dat klinkt leuk!"
"Ehm, wil je graag meekomen?"
Bill: "Ok voordat we verder gaan, moet ik je vertellen dat ik minstens 1 keer per week kaart met mijn broer en vrienden en dat ik vrij goed ben."
"Hah, grappig. Ik heb namelijk ook de reputatie in mijn familie dat ik vrij goed ben met kaarten." zeg ik een beetje uitdagend.
Bill: "Echt? Grappig, ik heb net dezelfde reputatie bij mijn vrienden. en ze zeggen ook dat ik een geweldige pokerface heb." speelt hij er ook op in.
"Aha, dus je denkt serieus dat je mij kan verslaan?"
Bill: "Jup, dat denk ik inderdaad."
"Je hebt het mis." en ik loop naar zijn auto.
Bill: "Ladies first!" en hij doet teken dat ik mag instappen.
Na een korte rit bellen we aan en komt mam de deur opendoen.
Mam: "Hey Jessie! Waar is je zus?"
"Die is op date." Ik en Bill komen binnen.
Mam: "Hazooo en ik zie dat jij er ook een hebt meegebracht?" zegt ze terwijl ze vol verwachting naar Bill kijkt.
"Eerst en vooral, dit is mijn cliënt, Bill."
Bill: "Fijn u te ontmoeten." en hij schud mam haar hand.
Pap komt de hal ingelopen.
Pap: "Hey haasje, wat hebben we hier?"
Mam: "Dit is Bill, Jessie's cliënt." zegt ze met de juiste ondertoon alsof ze er niets van gelooft.
Bill: "Fijn om je te ontmoeten, meneer." en hij schud mijn vader zijn hand ook.
"De vloer bij Bill thuis wordt gelegd en om mij te excuseren voor het ongemak bracht ik hem hierheen."
Plots horen we luide PLING!
Mam: "Oh mijn koekjes zijn klaar! Ik moet ze eerst gaan decoreren voordat ze afgekoeld zijn!"
Bill: "Laat me raden, met de spuitzakmethode?" Wel, juist geraden.
Mam: "Is er dan een andere manier?"
Bill: "Heb je soms wat hulp nodig in de keuken?" zegt hij terwijl hij zijn jas uitdoet.
Mam: "Kom maar mee, weet je wat ik het liefste doe met de koekjes..." Ondertussen verdwijnen ze in de keuken en laten mij en mijn vader verbaasd achter. Niet veel later staan de heerlijk gesuikerde koekjes op tafel.
Bill: "Hmm wauw! Deze zijn geweldig!" en steekt gretig nog een stuk koek naar binnen.
Pap: "Jup, de eerste keer dat ik Suzy's koekjes proefde, wist ik dat ik met haar moest trouwen."
Bill: "Ik begrijp waarom!"
Mam: "Jessie heeft het recept ook. Ze kan ze ook maken en ze smaken net zo goed als de mijne."
Ik kijk mam even scheef aan. Serieus?
Pap: "ok dan, haasje waarom verdeel je de pokerchips al niet eens?"
"Goed idee, pap."
Bill: "Haasje? Waar komt dat vandaan?"
Pap: "Wel van de moment dat ze ook maar ietswat in de buurt komt van een trouw, kiest ze het hazenpad." Ik kijk even ongemakkelijk.
Mam lacht het even weg: "Ach luister maar niet naar hem. Ik ben er zeker van dat als Jessie eenmaal de ware heeft gevonden, dat ze dan zich ook wel zal settelen. En jij Bill? Heb jij iemand bijzonder in je leven?" Ik werp mam een dodelijke blik toe. Kan het nog genanter worden? Regel anders al meteen het huwelijk erbij ofzo?
Bill: "Ik? oh nee, ik ben single momenteel."
Ok deze conversatie hoeft niet voor mij. Ik draai me om en ga richting de tafel waar de plakboeken van mam liggen.
Mam: "Lust je stokbrood?"
Bill: "Ik ben dol op stokbrood!"
Mam: "ok ik ga even wat halen in de keuken."
Bill richt zich naar pap en wijst naar mijn moeder. Bill: "Ze is fantastisch."
Pap: "oh ja dat weet ik."
Dan komt Bill mijn kant op en ziet de boeken liggen.
Bill: "Wat is dit?"
"Dat zijn de plakboeken van mam. Ze is nogal geobsedeerd met het documenteren van ons leven." Plots neem Bill een boek met een foto van mij en Mike op.
Bill: "Deze lijkt interessant. Wat is dit?"
"Euhm, dat is mams verlovingsalbum. Niets speciaals." En ik wil het boek weer wegleggen, maar Bill heeft het al mee naar de tafel waar mijn vader ook zit. Hij begint er in te bladeren.
"Wel, de meeste mensen hebben trouwalbums, mijn moeder heeft verlovingsalbums. Dat is Owen," zeg ik terwijl ik naar de eerste foto wijs, "Hij was mijn eerste verloofde. Hij was een weerman voor kanaal 5." Ik schraap mijn keel even ongemakkelijk. "En hij deed een aanzoek op televisie tijdens een weerbericht..." Met een klein stemmetje zeg ik er nog achter: "Met een miljoen kijkers als getuigen..."
Bill knikt even begrijpend. Bill: "Lucky you." zegt hij sarcastisch en mijn vader krijgt een glimlach op zijn mond.
"Dan hebben we Trend, hij deed een aanzoek op de banner van de bioscoop. Je weet wel waar alle films opkomen om reclame te maken. Wel, hij is een filmcriticus dus ze doen alles voor een goede recensie." We slaan nog een paar bladzijden om en ik bijt nog een stuk van mijn koekje. "En dan natuurlijk hebben we Mike. Hij deed een aanzoek op het grote scherm bij een basketbalwedstrijd."
Bill: "Dat is indrukwekkend."
"Dat dacht hij toch..."
Bill draait de bladzijde om. Daar plakt een foto van mij in mijn trouwjurk. De twijfel staat op mijn gezicht te lezen. Bill blijft naar de foto staren. Hij heeft het dus ook al opgemerkt.
Bill: "Je... je ziet er mooi uit zo."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen