Foto bij 77

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Iluna

    Hoe verder ik lees, hoe nerveuzer ik word door wat met Niall en de andere jongens kan gebeuren...
    En ik snap Niall echt wel! Ik zou het ook moeilijk vinden afstand te nemen van een jongen waarvoor ik zoveel gevoelens heb, ook al is hij zo mysterieus! Ik vind het allemaal zo erg voor hem...
    En voor Louis en al de anderen!
    Prachtig geschreven!!
    xxx

    7 jaar geleden
  • WhenWeMet

    Wauwie!
    Die pic is zo cuteeee, I'm in loveeee.
    <3

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Niall mist Harry..
    Hopelijk komt er nu wat duidelijkheid aan...
    En komt Harry toevallig toch nog langs, en zegt hij meteen vanalles...

    Jullie schrijven zo verdomd goed.. I love it. En ik was zo blij toen ik zag dat er een nieuw hoofdstuk van jullie story was!

    Oh; en jullie verdienen die kudo's en reacties!!

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ik begin onderhand medelijden te krijgen met Niall. Hij krijgt echt veel te verduren zonder ook maar een teken van Harry en dat hij hem antwoorden geeft. Het wordt echt tijd dat Harry Niall antwoorden geeft, die verdient hij.

    staat zou zijn, maar hij wsit dat zijn vriend
    = wsit???? (uiteraard dat dit "wist" moet zijn.)
    Niet te gehaast schrijven. XD

    Love you (both & + kudo)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen