Toen we aan de kust aankwamen zag ik mijn broer al uitbundig staan zwaaien. Ik had hem zo erg gemist, ik was echt heel erg blij toen ik hem weer zag. Ik rende van de boot af, recht in de armen van mijn broer. Ik liet mijn koffer en tas op de grond vallen en sprong in mijn broers armen. Toen hij me los liet glimlachte hij en vroeg ik hoe het met hem ging. Hij zei dat alles prima ging en dat hij niet kon wachten totdat ik zijn appartement zou zien. Mijn broer zwaaide naar een taxi en die reed naar ons toe. We stapten in en mijn broer zei het adres. Het was ongeveer een half uur rijden naar Jules appartement. De flat zag er heel erg mooi uit, heel groot en vrolijk. Mijn broer pakte mijn koffer en ik mijn tas, we liepen naar binnen en begroetten de portier. Toen we in de lift stonden keek ik eens goed nar mijn broer, hij was erg bruin geworden. Ik had ook niet anders verwacht als hier de hele tijd de zon scheen. Eenmaal boven aangekomen liepen we Jules appartement binnen. Het was heel erg groot en heel erg open, je kon overal naar buiten kijken. Het was gewoon een prachtige plek om te verblijven. Ik gaf mijn broer een compliment over het appartement en vroeg hoe hij het allemaal kon betalen. Hij lachte een beetje en zei toen zachtjes dat hij een vriendin had, die met hem samenwoonde. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, maar hij keek heel erg serieus. Ik vroeg of hij het echt meende en hij zei dat hij serieus was. Ik was heel erg blij voor hem en knuffelde hem. Ik feliciteerde hem en vroeg sinds wanneer hij een relatie had. Hij had al 2 weken een relatie met Milla, een Nederlands meisje van 20 jaar. Ik vroeg hoe Milla was en hoe ze eruit zag. Mijn broer zei dat ze heel erg spontaan en lief was en dat ze lang bruin haar had en mooie grote groene ogen. Jules beschreef haar als: 'perfect voor mij'. Ik kon aan zijn gezicht zien dat hij erg blij was. De rest van de avond hebben we alleen gepraat en zijn we naar een pizzeria op de hoek geweest. De pizza was best lekker, voor een pizza van maar 2 euro. Daarna hebben we tv gekeken en ben ik naar bed gegaan, ik sliep op de bank in de woonkamer, naast de open haard.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen