Om 18:00 uur stond Isaac weer voor mijn deur om mij op te halen voor het diner. Hij had een mooi pak aan en het viel me nu pas op hoe knap Isaac was. Ik droeg een lange blauwe jurk en pumps. We liepen naar het restaurant en bestelden wijn en brood, hij vroeg of ik iets over mezelf wilde vertellen, dus dat deed ik. Ik vertelde iets over mijzelf en mijn gezin. Hij zei dat ik knap was en dat ik de jurk nooit meer uit moest doen. Ik begon te blozen en nam een hap uit mijn broodje. Isaac vertelde ook iets over zichzelf en daarna kregen we het voorgerecht. Ik kreeg een heerlijke ceasar salade en Isaac had carpaccio besteld. De salade was echt heel lekker, alleen een beetje weinig. Isaac zag dat ik naar zijn carpaccio keek, dus vroeg of ik mee wilde eten. Natuurlijk sloeg ik dat aanbod niet af, dus ik nam en paar kleine hapjes. Ook de carpaccio was verrukkelijk. Toen we allebei ons bord leeg hadden kwam de ober om te vragen wat ons hoofdgerecht zou worden. Isaac vroeg wat ik wilde en ik zei dat een Thaise maaltijd mij wel lekker leek. Uiteindelijk bestelden we allebei een Thaise maaltijd, om alvast in de Thaise sfeer te komen. Na ongeveer 20 minuten kwam de ober met ons hoofdgerecht. Het zag er erg lekker uit. Isaac en ik aten allebei best snel en waren al na 10 minuten klaar met ons eten. Het Thaise eten was zelfs nog beter dan het voorgerecht, ik verheugde me nu al op al het heerlijke eten in Thailand.
Na het hoofdgerecht zaten we behoorlijk vol dus we namen geen dessert. Isaac bracht me naar mijn kamer en zoende mij op mijn wang, toen liep hij naar zijn eigen kamer. Ik bloosde en moest even bijkomen. Misschien werd het nog wel wat tussen Isaac en ik. Ik trok mijn pyjama aan en ging slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen