Foto bij idontwannabeyourfriend; thirtyseven.

amber point of vieuw.

'gaat het?' hoor ik justin zeggen terwijl hij een arm om me heen slaat. 'ja, nu wel christian heeft me opgevrolijkt' ik glimlach naar christian. 'thanks man..' zegt justin en geeft hem een box. 'wat een eikel zeg..' sist ryan boos. 'laat maar ryan.. dankje dat je het voor me opneemt, laten we hem maar gewoon zijn eigen ding doen.' hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel.'-'laten we naar de les gaan.' zegt chaz uit het niets.' ik lach. 'ja, de bel gaat zo..' ze lopen met me mee naar mijn kluisje waar caitlin staat een beetje boos kijkend. 'wat is jullie probleem? mitch is toch een vriend?' ik schud mijn hoofd en trek haar mee. 'luister..' ze knikt en ik vertel haar het hele verhaal ze geeft me een knuffel. 'en nu genoeg met dit gezeur ik wil erover ophouden.' ze knikt en trekt me mee, 'rennen!'je wil toch niet te laat komen?' ik alch en ren met haar mee.

-after school-

'mam, we zijn thuisss!' roept justin, ik hoor allemaal geluiden van boven en tik justin op zijn schouder. hij kijkt me verbaasd aan, 'kom, je moeder is boven denk ik' we lopen naar boven en patty komt een kaer uit met verf over haar heen, justin schiet in de lach en geef hem een tik op zijn hoofd. 'lach je moeder niet uit!' hij grijnst onschuldig. 'jullie moest ik net hebben, nou ik bedoel amber maargoed, loop even mee.'
ik knik en kijk haar raar aan, justin pakt mijn hand en we achter haar aan, we komen bij een deur en stappen naar binnen, ik zie een mooie kamer zwart/wit. zon hoogslaper, met daaronder een bank die je als tweepersoonsbed kan uitklappen, een heel mooi bureau een zwarte apple laptop een zwarte houten kast & nog veel meer, ik kijk haar met open mond aan en tranen verschijnen in mijn ogen.'aah meisje toch' ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel dankje,dankje,dankje. 'tja als je hier toch blijft, heb ik eindelijk een dochter ook een beetje mijn schoondochter maargoed, ik kan lekker met je shoppen ' ik lach door mijn tranen heen. en justin knuffelt me, hij zzucht en kijkt nep-boos. 'pff moet ik weer alleen in mijn kamer slapen' ik lach. 'sorry schatje' hij grijnst'.ík laat jullie alleen, kan je je kleren enzo in je kast doen.' ik knik en bedank haar nog eens.justin loopt naar me toe en zoent me. ' i love you.' - 'i love you more.'

Reageer (8)

  • Guapo

    Awh, poor justin xD
    Nu is tie s'nachts weer eenzaam xD
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    ik wil ookwel bij justin in huis wonen;o!
    maar..
    ze heeft toch een uitklap bank;3?
    dan gaat ze daar toch met justin slapen?
    of is dat niet cool;O?
    nouu
    ik wildat maar altegraag.
    hihi;3
    anyways..
    je schrijft zo goed.
    en deze reactie is on-orgineel dus..
    nouja hier komt het hoor..
    PAMPADAMM

    SNEL VERDER!

    1 decennium geleden
  • Yvaine

    (H)

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    leuk snel verder

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    aa wat liefe :$ heel snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen