De man kwam maar me toen, zijn ogen bruin, en bezorgd. ik keek hem niet begrepend aan.
De dokter zei iets tegen Ryan.
maar ik kon het niet verstaan, maar nu was ik het echt zat ik wou antwoorden nu!
met een zachte stem zei ik: waar ben ik?
Ryan draaiden zich meteeen weer om en keek naar mij.
naar Hayley was eerder, je bent nu op de ziekenzaal van de school zei ze.
ik keek nu nog een keer om mij heen, maar ik zou zweren dat dit te mooi en uniek voor een ziekenzaal was.
de dokter zei dat iemand me naar huis moest brengen.
Ryan keek meteen teleurgesteld, hij was met de bus en kon me dus niet brengen.
Brent was natuurlijk ook met de bus.
De dokter keek nu maar Hayley, die zei ja hoor ik breng haar wel maar kan iemand haar dan in mijn auto tillen?
ik keek geschroken kon ik zelf niet maar de auto lopen??
Maar de dokter zag mijn reactie en zei dat ik er zelf ook nog wel zou komen.
ik kwam heel langzaam van he tbed en Ryan keek weer bezorgd.
maar ik kwam uiteindelijk tch in de auto van Hayley. Het was een mooie en ik dnk ook nieuwe Volkswagen, in de kleur marine blauw.
en de bekleding was fluweel beige.
ik stapte met moeite in.
Nog steeds onwetende wat er nu eigelijk met mij aan de hand was???

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen