De volle maan stond hoog aan de hemel....

De volle maan staat hoog aan de hemel. Je gunt je 5 minuten rust om naar de maan te kijken. En stort je dan op die vreselijke maar laatste oefening van wiskunde. Wat een rot vak, denk je bij je zelf, en vraagt je af waar je die vierkantswortel voor nodig hebt. Je concentreert je en BAM die laatste oefening is af. Je lacht bij jezelf klapt je boek dicht en maakt je boekentas. Beneden klinkt het geluid van je moeders stem. Een minuut of 10 later roept ze:' Patricia aan tafel het eten is klaar!' Je zucht en weet dat je weer hello fresh zal moeten eten. Je vraagt je af waarom moeders dat aan hun kids voederen. BRRR! Na het eten, je wilt er niet over spreken en gaat terug naar je kamer. Je gaat op bed liggen met je nieuwste boek. Je zucht en denkt, wat zou ik graag een weerwolf of een vampier zijn, je slaat je boek open en voor 2 u ben je stil. Dan klopt er iemand op je deur' binnen!' roep je. 'Patricia tijd voor bed.' zegt je moeder. Je zucht staat op en sloft naar de badkamer. Je kijkt in de spiegel,en poetst je tanden je trekt je pyjama wel op je kamer aan. Bij de trap roep je naar je ouders:' slaap wel.' als ze naar hun favoriete serie aan het kijken zijn geven ze nooit antwoord. Bij je kamer aangekomen kijk je uit het raam. De maan reflecteert in de vijver en achter de vijver ligt het bos. Maar aan de bosrand zie je iemand staan. Je neemt je verrekijker en kijkt beter naar die persoon en ziet dat het best een knappe jongen is. Opeens kijkt hij je recht aan, je zit gevangen in zijn ogen en hij wenkt je. Je wilt niet maar bent en blijft gevangen in zijn blik. Je loopt naar achter terwijl je in zijn ogen blijft kijken en doet je deur op slot. Nog altijd kijk je recht in zijn wonder mooie ogen. Hij wenkt opnieuw, je schuift je raam open en laat je zakken op het veranda dak. Daar klim je naar beneden via de regenpijp. Ook al kijk je niet in zijn ogen je voelt zijn ogen branden in je rug. Als je beneden staat loop je naar de bosrand. Je staat nu vlakbij de jongen, en opeens worden zij o zo vriendelijke ogen rood en springt naar voor. Je bent te laat om opzij te springen en hij zit al op je. Hij bijt in je buik,maar je ziet geen jongen zitten maar een grote wolf. Dan wird je bewust van de pijn in je buik en kijk je naar je buik. Je ziet rood, bloedrood. De jongen of is het de wolf is opeens weg. Je legt je hoofd neer en het laatste wat je ziet is rood,bloedrood.

Reageer (2)

  • Sophizya

    oehhh spannendd!!!

    7 jaar geleden
  • Nouksel

    Reacties please

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen