Maxon
Ik zie de wolken onder me, zo hoog zijn we. Mijn zwaard zit aan mijn riem vastgegespt, maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. Het zwaard gaat gewoon door hem heen.
De zwarte schim die me beetpakte. Het is bizar. Een schaduw die niet bij een lichaam hoort?! We zijn nu al twee uur aan het vliegen. In mijn dromen was vliegen veel fijner. Ik wou dat ik thuis was...

Isa
Het is een prachtige dag. Zonnig, een beetje wind en dartelende vogeltjes. Als ik het nu zo beschrijf, lijkt Neverland wel een droomparadijs. Maar het is juist het tegenovergestelde.
Ik vlieg over de uitgestrekte oerwouden en bossen.
Mijn Lost Girls zijn druk bezig met een nieuwe voorraad wapens te maken, dus ik heb alle tijd voor mezelf.
Heerlijk.
Ik ga op een stevige tak van een hoge boom zitten.
Ik kan vanaf hier heel Neverland zien. Ik zucht verdrietig. Waarschijnlijk zal in nooit True Love vinden. Plotseling komt er vlak naast mij iets uit de lucht valken. Ik kijk naar boven. De Schaduw vliegt weg. Ik schrik: blijkbaar heeft Pan een nieuwe Lost Boy in z'n gedachten. Gij valt beneden op de grond. Ik kijk naar beneden hoe hij er aan toe is.
En dan zie ik hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen