net toen ik de klas uit wilde lopen,
stond Ryan weet achter me, ik had het niet door hij kwam uit het niets alweer.
hij had toch geen biologie zo als ik had.
Hij keek naar me maar niet met de fel groene ogen van de vorige keer maar nu met de knap blauwe ogen. de kleur was zo fel dat is schrok en naar achter viel midden met mijn hoofd op de tafel.

plotseling stond ik in een kamer met allemaal mensen uit me verleden om me heen,
ik zag mijn broer die al lang uit huis was en mijn vader. ook zag ik mensen uit mijn oude school mijn vriendinnen die ik zo miste en ook nog een paar huisdieren.
opeens zag ik ook Brent en Hayley vechten, nou ja niet echt vechten maar eerder gewoon ruzieen.
maar het enige dat ik hoorde was geschreeuw dat ik net niet kon verstaan en opeen svoelde ik dat iemand mij hand pakte en zacht tegen mij zei je valt wel meer he!

opeens voelde het als een droom maar een ddroom die zo echt was dat ik het amper zelf geloofde.

langzaam opende ik mijn ogen en zag dat het allemaal geen droom was geweest er was cht een ruzie tussen Hayley en Brent, maar ik dacht ze elkaar amper tot niet kende.
Ryan had ook de hele tijd naast me gezeten.
ik keek om me heen en zag dat ik in een zieken huis of ziekenkamer lag.
het was in ieder geval heel mooi en netjes en heel modern ingericht.

Reageer (4)

  • Smosh

    yeey^^ snel door

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Verder..:D:D

    Egt een leuk verhaal(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    MooiGirl..
    ZIEKENBEZOEK(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Awesomee^^

    Verderrr:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen