Foto bij 20-03-'16 × 62 days to go

62 days to go × we schrijven iets voor een ander!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • chanyeoI


    Naam*: Anne
    5SOS lid*: Calum (:
    Drie uiterlijke kenmerken*: halflang blond haar, groene ogen, ongeveer 1,66 m (ik weet het, ik ben klein)
    Drie karaktereigenschappen*: ehm, rustig, vrolijk en positief.
    Ik- of hij/zij-vorm: geen voorkeur, doe maar wat jij fijner vind.
    Wiens POV?: ook geen voorkeur.
    Scenario*: Na een geweldige zomervakantie in Frankrijk of Italië samen (als in summer love) hebben Calum en Anne besloten om er een punt achter te zetten. Ze vinden namelijk allebei dat een lange-afstandsrelatie niet zo handig is, zeker niet omdat ze allebei na de zomervakantie gaan studeren (zij Engels, hij biologie of rechten). Wat ze niet weten is dat dat op dezelfde universiteit is, maar hoe moet je daar ook achter komen als je allebei in een ander gebouw zit?

    In de volgende zomervakantie treffen ze elkaar weer, op dezelfde plek als eerst (op zich niet zo heel vreemd als je in feite altijd daar op vakantie gaat). Na wat gepraat te hebben over koetjes en kalfjes (onder andere hun studie, waarna ze tot de conclusie komen daar ze op dezelfde uni zitten) geven beiden toe dat ze elkaar en wat ze hadden gemist hebben.
    Verder is it all up to you, maak er maar iets leuks van (:

    Oh ja, het schuingedrukte deel is eigenlijk meer achtergrond. Lichtelijk geïnspireerd op Summer Paradise van Simpe Plan (:
    Mag na bewerking van het lijstje wel/niet in de countdown geplaatst worden*: zeker wel!

    Ik vind rond de 800 woorden wel mooi...

    8 jaar geleden
  • xLittleBirdx

    Naam*: Sabine
    5SOS lid*: Ashton
    Drie uiterlijke kenmerken*: halflang, donkerblond haar, 1,69 lang, smal postuur
    Drie karaktereigenschappen*: oh help... Verlegen, overthinker, creatief
    Ik- of hij/zij-vorm: geen voorkeur, doe wat je fijn vindt
    Wiens POV?: wederom geen voorkeur. Kijk maar wat jou goed uitkomt
    Scenario*: Toen ze klein was, had Sabine een imaginary friend, Ashton. Na verloop van tijd "verloor" ze hem, maar nu ze ouders is, komt ze op de uni een jongen tegen die net een echte, volwassen kopie van haar imaginary friend is. Wat gebeurt er als ze elkaar ontmoeten? (de rest is up to you, heb je nog meer informatie nodig, laat het maar weten)
    Mag na bewerking van het lijstje wel/niet in de countdown geplaatst worden*: Spreekt enigszins vanzelf, maar ja (:

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Naam*: Kimberly
    5SOS lid*: Calum
    Drie uiterlijke kenmerken*: bruin haar, groene ogen, gemiddelde lengte
    Drie karaktereigenschappen*: soms sarcastisch, rustig, vrolijk
    Ik- of hij/zij-vorm: Ik lees liever hij/zij-vorm, maar de schrijver mag gewoon doen wat het makkelijkst is voor hem/haar!
    Wiens POV?: Maakt niet echt uit! (:
    Scenario*: Calum is inmiddels al enkele jaartjes ouder en heeft ook al enkele jaren een vaste relatie nu. Niet alleen met de hond die hij inmiddels heeft aangeschaft, maar ook met het meisje waarmee hij samenwoont. Hij komt terug thuis in Australië na zijn laatste tour en natuurlijk is zijn vriendin blij om hem terug te zien. Ze merkt echter dat hij afstandelijker is dan normaal, maar besluit om het te laten rusten. Misschien is hij gewoon oververmoeid. Het blijft echter aanslepen en ze vraagt zich af wat er aan de hand is. Zelfs of ze zich zorgen moet maken over hun relatie. Calum twijfelt echter helemaal niet, hij is zelfs van plan om op zijn knie te gaan. Hij is alleen bang voor een mogelijk negatief antwoord en is daarom zo afstandelijk. Ook omdat hij gewoon niet goed weet hoe hij het allemaal moet aanpakken.
    Mag na bewerking van het lijstje wel/niet in de countdown geplaatst worden*: Jup!

    8 jaar geleden
  • awsten

    Naam*: Laurianne / Lau
    5SOS lid*: Michael c:
    Drie uiterlijke kenmerken*: 1.65m ; bruine ogen & bruin haar met like blonde ombre idek :').
    Drie karaktereigenschappen*: introvert ; creatief ; overthinker.
    Ik- of hij/zij-vorm: wat de schrijver het makkelijkste vind (:
    Wiens POV?: same als hierboven.
    Scenario*: Michael is de tweelingbroer van Laurianne haar beste vriendin. Toen Laurianne klein was, heeft ze een 'contract' getekend waarin ze beloofd aan haar vriendin dat ze nooit iets bij Michael zou proberen. Maar toen ze dat tekende had ze niet gerekend op de crush die ze later zou ontwikkelen voor de jongen.
    Het is heel vaag okay, maar dan kun je zelf kijken welke kant je er mee uit wil c: Surprise me c:
    Mag na bewerking van het lijstje wel/niet in de countdown geplaatst worden*: Ja, dat mag c:.

    8 jaar geleden
  • Panthero

    Naam: Denise
    5SOS lid: Luke (of Michael)
    Drie uiterlijke kenmerken: Blond haar, blauwgroene ogen, 1.71 meter
    Drie karaktereigenschappen: Behulpzaam, geduldig, eigenwijs;
    Ik of hij/zij - vorm: -
    Wiens POV? Maakt niet uit
    Scenario: Denise werkt in het bedrijf waar Luke's vader assistent-manager van is. Luke werkt er zelf ook. Andy ziet Denise wel zitten als schoondochter maar Luke heeft al een vriendin - iemand die Andy totaal niet kan uitstaan. Andy probeert manieren te vinden om de twee bij elkaar te zetten, wat op de werkvloer zelf uiteraard niet mag dus hij probeert her buiten de werktijden om.
    Denise heeft ook een beste vriend, Michael, wie een oogje op haar heeft maar die het niet durft te zeggen. Ze hebben dagelijks lange gesprekken op WhatsApp over van alles en nog wat. Michael ziet het gevaar in dat Denise misschien een crush gaat creëren op Luke maar vertrouwt de jongen he-le-maal niet. Michael kent Luke nog van de middelbare school en vindt hem maar een gast die zich stoerder voordoet dan hij werkelijk is.
    Denise zelf is helemaal nog niet bezig met jongens op die manier, maar begint toch gevoelens te krijgen voor 1 van de twee...
    Maar wie?
    Mag wel in de countdown geplaatst worden.


    En ik vind 1500-2000 woorden wel een mooi gemiddelde voor een short story, maar dat Is mijn mening...

    Ik heb echt een lange uitleg bij scenario, wow.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen