Foto bij Uitwisselingsprogramma. >6<

‘ga je mee?’ vraagt Sakura als je wonden zijn behandeld. Je reageert eerste niet maar ze gaat verder. ‘ik denk dat als je laat zien dat er niets is dat de meeste verbaasd zijn’ je tilt je hoofd een stukje op en neemt een diepe zucht. Je staat op en zegt ‘ik ga mee’ ze lacht en jullie lopen samen naar de huisjes. Je ziet dat de meeste naar hun huisjes rennen en als je voor die van jou staat legt Sakura haar hand nog op jouw schouder. ‘kom morgen ochtend vroeg naar me doe’ je knikt en loopt naar binnen. ‘waar was je?’ vraagt Emma gelijk. ‘ik was even een blokje om’ ze je. Je schud je haar uit en gaat zitten. ‘spelletje doen?’ vraag je. Jullie beginnen doe durf of de waarheid te spelen tot dat iedereen te moe is. Na een vermoeiende en pijnlijke nacht sta je stil op en loop je naar Sakura. Je klopt op haar deur. ‘kom maar’ hoor je gedempt. Je doet de deur open en trekt je schoenen uit. Je buigt en zegt ‘goedemorgen’ je doet de deur dicht. ‘kom maar’ zegt Sakura. Je gaat voor haar zitten en doet je judovest open zodat ze bij je wonden kan. Er wordt op de deur geklopt en jij gaat er met je rug heen zitten. ‘kom binnen’ zegt Sakura. De deur gaat open. Je durft niet om te kijken. ‘wat is er gebeurt?’hoor je. Je herkent de stem en blijft vastberaden naar voor kijken. ‘wie is het?’ vraagt de stem weer. ‘wacht eens’ je wilt op staan en weg lopen maar je voel 2 koude handen op je schouders. Je kijkt verschrikt om en houd je judovest dicht tegen je aan. Kaito ’s mond valt open en zegt boos in het Japans ‘wie heeft dit gedaan?’ je reageert eerst niet maar dan kijkt hij woedend naar Sakura. ‘WIE?’ vraagt hij nog eens. ‘je slikt en zegt ‘ik kan het zelf oplossen’ Kaito kijkt jou verbaast aan omdat je in het Japans terug antwoorden. ‘laat me met rust’ ze je nu langzaam boos wordend. Je staat op en buigt naar Sakura. Je doet je vest goed aan en loopt naar buiten. ‘wacht’ roept Kaito je nog na. Hij rent achter je aan en je stopt. ‘wat?’ vraag je. ‘wat is er gebeurt?’ vraagt hij. Je zucht en zegt ‘niets wat ik niet aan kan’ je loopt weg en laat een verbaasde Kaito achter. ‘wat is er gebeurt?’ vraagt hij aan Sakura als hij weer binnen zit. Ze zucht en zegt ‘je weet wel, Yuki?’ Kaito knikt. ‘hij viel in voor je. Ze was er niet op voor berijd en hij heeft haar helemaal kapot gemaakt’ Kaito staat op en wil weg lopen. ‘wacht’ zegt Sakura. ‘laat haar. Ze kan het zelf ze is er sterk genoeg voor. Ik weet zeker dat ze zelf mijn man voorbij gaat met het laatste onderdeel’ Kaito zucht diep en zegt ‘oke. Ik ga maar eens mijn groep verder trainen’ Sakura knikt en zegt ‘als ze iets nodig heeft geef het haar of stuur haar naar mij’ Kaito knikt.

Reageer (1)

  • kimiii

    stoere meid :D :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen