Zo, dus Milly's beslissing is gemaakt en sommige van jullie hadden haar huis zelfs goed geraden. De sorteerhoed heeft ook Gryffindor en Slytherin voorgesteld, maar Milly heeft zelf voor Ravenclaw gekozen.
Het was ontzettend leuk om hier aan te schrijven, en ik heb zoveel leuke reacties gehad! 57 abonnees, meerdere malen in de top en story van de week in de Quibbler! Nu is het einde dan daar en ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad. Hadden jullie het einde verwacht?

Wil je meer van me lezen? Op dit moment werk ik aan De Wilde Jacht (fantasy) en And Yet We Die (historisch).

Reageer (8)

  • EvilDaughter

    Dit verhaal is echr een superleuk verhaal!
    Ik neem zeker even een kijkje bij het fantasy verhaal

    8 jaar geleden
  • Grace

    Awh ik vind het jammer dat het nu al gedaan is, maar langs de ene kant is het ook beter dan het verhaal gewoon te rekken...

    Ik vond het in ieder geval iets leuk en origineel om te lezen!

    Ik had eigenlijk verwacht dat ze uiteindelijk toch ging weigeren, maar daar later dan misschien spijt van zou krijgen^^
    Ravenclaw is denk ik wel de beste keuze voor Milly, ik weet niet waarom maar ik zie haar echt het beste bij die hun filosofie passen :')

    8 jaar geleden
  • Jouska

    Het was leuk om te lezen! Ik vind het wel fijn dat de hoofdstukjes zo snel gingen, want lange teksten ben ik niet goed in. x)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen