Foto bij Uitwisselingsprogramma. >5<

‘heei, kim wordt wakker snel’ hoor je bij de deur. Je doet je ogen op en kleed je snel om. ‘wat is er?’ vraag je aan je groep. ’Kaito – sensei is er niet, we krijgen van iemand anders les’ je kijkt om de jongens heen en ziet een man staan. Hij heeft een stok in zijn handen ‘hij wil verder gaan’ zegt Chris. Je knikt en loopt op hem af. ‘sensei’ zeg je en buigt. Hij kijkt je hooghartig aan en loopt weg. Je kijkt naar de lucht en ziet dat het gaat regen. Je voelt de eerste druppels al. ‘iedereen hier!’zegt hij. Jullie gaan in een rij staan. ‘jij’ hij wijst naar jou. ‘probeer je tegen mij te verdedigen’ zegt hij. Hij gooit een stok naar je. Je slikt en hij valt aan. Je kunt alle slagen tot nu toe blokken. Hij neemt afstand en je stapt naar voor. Hij slaat vol op je handen en jij laat de stok vallen. Hij stopt niet. Je valt op de grond en je voelt de stok slagen op je rug. Niemand houd hem tegen. Hij blijft net zo lang door gaan tot het bloed en je het door je shirt en jack kan zien komen. Hij houdt op en zegt ‘dit is waarom meisjes niet geschikt zijn’ hij spuugt nog op je en loopt dan weg. Hij draait zich nog om en zegt ‘en wie haar helpt van jullie krijgt het zelfde’ je kijkt naar de jongens en zegt zacht. ‘ga maar, ik red me wel’ ze knikken en lopen weg. Je blijft nog even in de koude regen liggen voor je op staat. Je loopt naar je hutje en doet je kleren met moeite uit. Je zoekt een verband doos en als je die hebt gevonden probeer je jezelf te verbinden. Iedereen is aan het eten dus kan je even rustig worden. ‘ik help je wel, Kimberley’ hoor je achter je. Je draait je te snel om en het verband zakt naar beneden. Je gaat zitten als je ziet dat het Hinata en Sakura zijn. ‘hoeft niet’ zeg je dan. Ze lopen naar je toe en jij staat met moeite op. ‘laat me met rust’ zeg je boos. Je loopt naar buiten met je spullen en loopt naar de waterval. Je kijkt er achter en ziet dat er een grot zit. Je gaat er in zitten en probeert je nog een keer te verbinden. Het lukt nu beter dus laat je het zo zitten. Je hebt een kaars en lucifers mee genomen en er ligt hout in de grot. Je maakt een vuurtje en warmt je er aan. Je bent helemaal door weekt. Je voelt de tranen over je wangen glijden. Na een tijdje sta je op en pak je een paar takken en hangt je shirt er over zodat hij droogt. Je zucht en gaat op de zij liggen. Je gaat gelijk weer recht zitten. Je legt je gezicht in je handen en staat op. Je loopt naar de waterval en kleed je uit. Je loopt naar achter en springt door de waterval. Je land in het meertje wat er voor zit en blijft zwemmen. Je voelt de regen op je hoofd vallen. Je zucht en stapt uit het koude water. Je loopt weer naar de grot en verbind je rug nu beter. ‘je moet er iets op doen’ hoor je. Je draait je verschrikt om en Sakura loopt naar je toe. ‘ik ben niet voor niets de kruidendame’ zegt ze met een vaag lachje. Je slikt en ze begint het zalfje op je rug te smeren. Je houd je kaken stevig op elkaar. ‘je mag het wel uit schreeuwen’ zegt Sakura als ze ziet dat je pijn hebt. ‘nee’ zeg je met moeite. Sakura houd op met smeren en je zegt ‘nee, ik kan niet stoppen. Ik moet laten zien dat ik kan vechten. Ik ben geen bang hulpeloos meisje’ Sakura zucht zacht en zegt ‘nee, dat ben je niet, maar je moet niet bang zijn voor hulp’ je reageert niet maar Sakura snapt het wel.

Reageer (1)

  • kimiii

    aight
    ik ga snel verder lezen (A()

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen