Foto bij 16-02-'16 × 95 days to go

95 days to go × SGFG questions

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • awsten

    Ik ga dit morgen beantwoorden bc op mn telefoon is het onhandig af :')

    8 jaar geleden
  • Culloden

    × Money
    Wat is het laatste waaraan je geld uit hebt gegeven?
    Aan mijn avondeten van vanavond wat frietjes waren. We moesten met ons jaar het Gebarencafé organiseren, dus zijn we voordien gewoon samen frietjes gaan eten. (:

    × She’s Kinda Hot
    Blijf je altijd jezelf, al wordt dat niet door iedereen gerespecteerd of pas je jezelf liever aan nieuwe situaties aan?
    Dat hangt er vanaf in welke situatie ik me bevind. Soms heb ik eerder de neiging om mezelf aan te passen zodat ik anderen zeker niet tot last ben en omdat het soms ook gewoon netjes is om te doen.

    × Hey Everybody!
    Tegen wie heb je het laatste “hallo” gezegd?
    Dat moet tegen iemand op het Gebarencafé geweest zijn. Ik kan me echt niet meer herinneren wie dat precies was en ik ken ook niet alle mensen persoonlijk.

    × Permanent Vacation
    Zijn er wel eens onjuiste vooroordelen over jou gevormd? (Zo ja, welke?)
    Iemand zei ooit tegen mij dat hij dacht dat ik juist heel erg slim was. (Misschien dacht hij dat ook wel gewoon door de bril die ik draag. :3) Maar ik vind persoonlijk echt niet dat dat waar is en al zeker niet als het op "boekslim" aankomt. Dus het soort slim dat je op school vooral ziet.

    × Jet Black Heart
    Zijn er gebeurtenissen in je leven die je zou willen herschrijven of ben je gelukkig zo?
    Er zijn niet echt bepaald dingen waar ik ontzettend veel spijt van heb. Natuurlijk zijn er dingen die je graag anders wil zien, maar op dit moment zijn er geen dingen die me echt achtervolgen en die ik absoluut zou willen wissen. Ik kan er wel mee leven. (:

    × Catch Fire
    Wie (welke persoon) houdt jou in evenwicht en zou je niet zonder kunnen?
    Dat moet één van mijn beste vriendinnen zijn waar ik toch nog net iets meer tegen vertel dan de anderen. Gewoon omdat ik bij haar niet de nood voel om bepaalde dingen toch voor mezelf zou houden. Zij is ook degene die verbaal gezien wat sterker uit de hoek komt terwijl ik dat niet doe. Ik hou haar dan weer rustig op momenten dat ze wel eens zou kunnen uitbarsten. Dus dat werkt wel goed!

    × Safety Pin
    Hebben jullie een voorwerp wat iets belangrijks voor jullie symboliseert?
    Om eerlijk te zijn niet echt. Misschien komt dat ooit nog wel.

    × Waste The Night
    Heb je ooit iets aan je voorbij laten gaan waar je nu spijt van hebt? (Zo ja, wat?)
    Fuck ja. Ik had een ticket voor Ed Sheeran met een vriendin, maar die ging uiteindelijk niet meer. Ik durfde echter niet alleen naar Brussel te gaan, ook omdat ik dan 's avonds nog met de trein terug naar Antwerpen moest gaan. Had ik toen wat meer lef gehad, dan zat ik nu niet met dat spijtgevoel.

    × Vapor
    Wat is de laatste leugen die je tegen iemand verteld hebt?
    Goh, dat is een goeie. Is het erg dat ik me dat precies niet meer kan herinneren? Ik kan je wel precies zeggen welke leugen ik nog ga vertellen, telt dat ook? ^^
    In ieder geval, er is een meisje dat ook Toegepaste Taalkunde studeert, maar ik haat dat kind echt. Grof om te zeggen, maar zei is een van de weinigen waarover ik het zonder schaamte zeg. Ze gedraagt zich ook echt heel idioot en schijnheilig tegenover mij. Dan heb ik er al helemaal genoeg van natuurlijk. Het is ook zo'n persoon die poeslief tegen je doet wanneer ze iets van je nodig heeft. Zo vraagt ze altijd op het laatste moment of ze mee naar huis kan rijden vanaf het treinstation. Daar heb ik op zich geen problemen mee, want met andere vriendinnen hebben we gewoon een beurtrol. Alleen zij doet daar niet aan mee, maar rijdt alleen mee wanneer ze er zelf niet geraakt. Haar ouders blijken ook nooit te kunnen terwijl er wel altijd drie dikke auto's op de oprit staan. Lijkt me dat het hele gezin dan toch gewoon thuis is. Dus als ze het nu vrijdag probeert, is er geen plaats meer voor haar in de auto van mijn broer, want die is te klein als alle koffers er nog in moeten. (Dat is eigenlijk geen leugen, maar ik heb expres tegen hem gezegd dat hij zijn eigen auto moest nemen, en niet die van papa.
    Sorry, ik heb hier echt frustraties over. En nog over heel wat andere dingen ook. ^^

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen