Foto bij 16-01-'16 × 126 days to go

126 days to go × your day in lyrics

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • LastFistKiss

    She ran away to chase her dreams.
    And they said she wouldn't make it far.

    - Social Casuality - 5 Seconds of sumer

    Dat herinnert me eraan dat mensen nooit geloofden dat ik mijn studies aan zou kunnen. Ze zeiden me dat ik moest stoppen, dat ik iets anders moest kiezen omdat ik niet slim genoeg was. Zie nu maar eens .... Ik ben afgestudeerd en ben aan mijn volgende studie begonnen!

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    "Sometimes I'm feeling like I'm going insane"


    Ik zit op een opleiding die ik niet leuk vind. Ik moet voor september iets vinden dat ik leuk vind om te doen. Er moet zoveel gedaan worden voor school en stage.

    Ik weet wat iedereen wilt dat ik doe.
    Maar wat ik zelf echt wil.... Geen idee.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Een ode aan mijn cursussen die ik tijdens de examens moet doorzwemmen en waardoor ik soms echt voel dat ik verdrink in de leerstof:

    If you don't swim, you'll drown

    Uit She Looks So perfect natuurlijk. Dat beschreef mijn dag gisteren.

    8 jaar geleden
  • Peperoni

    "Carry on - Let the good times roll!"
    Of "The darkest night never felt so bright with you by my side."
    Die twee, ik ben meer dankbaar de laatste weken en maanden ipv pessimistisch, ondanks alle tegenslagen besef ik dat er goede mensen om me heen zijn en die lyrics trekken me er ook doorheen. Waarschijnlijk denk ik ook aan lyrics of permanent vacation maar daar sta ik niet meteen bij stil. Vooral Outer Space / Carry On.

    8 jaar geleden
  • lily_luna

    it's not a secret that i'm just a reject
    zowat de hele tekst van social casualty
    want ik heb gisteren voor de verandering weer eens ruzie gehad met mn ouders over school, en ik heb het gevoel dat ik echt mezelf niet kan/mag zijn.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen