16 - Vreemdelingen
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Ehm, ja jongen, en dan? Je kan moeilijk een random raaf meenemen, ze herkent je -als Raaf- echt wel. En afwisselen gaat hem ook niet worden, dat kan ik je nu al vertellen.
- gaat oplossen. Heel benieuwd... 8 jaar geledenmaarja, ik denk ook dat Al het niet zo heel erg zal waarderen -in het begin- dat jij en Raaf één en dezelfde persoon blijken te zijn.. En ook vooral dat ze je dan of helemaal wel, of helemaal niet zal vertrouwen. -Althans, een soort WIDM vertrouwen, maar toch
In ieder geval gaat het nu stroef, maar wel een beeetje goed? ^^
En, ik zag dat ik -daadwerkelijk miraculeus- niet had gereageerd onder het vorige hoofdstuk! Shame on me, I deserve to die now. Oke, dat nou ook weer niet, want dan kan ik helemaal niet reageren.
Anyway, Jazeker is Diaval goed bezig nu! Als hij nou íets meer zelfvertrouwen zou hebben -want hij is gewoon ontzettend awesome- dan zou dat ook nog goed komen. Maar als hij dat niet krijgt -meer zelfvertrouwen- dan kan het probleem dat het nog niet helemaal lekker loopt ook nog gewoon opgelost worden als hij vertelt dat hij Raaf is, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dat nou ook daadwerkelijk een goed idee is...
Voor de miscommunicatie, die hieruit voort gaat komen -zeker weten, die komt er- is het dan heel erg de bedoeling dat hij het niet zegt, en de spannende ondertoon van anti-vertrouwen zal ook weg zijn als hij zijn Raaf- zijn onthult, dus ik zal ook maar niet gaan zeggen dat hij dat wel moet doen, want dat doe je 1) schrijverstechnisch 2) verhaal (dinges, technisch, zekerheid, lost the word there) - toch niet.
Als Alesana weet dat Diaval = Raaf, dan zal er iets ontbreken in de rest van de reis door Moren, zover als die nog zal gaan. De afwezigheid van Raaf legt een sfeer in het verhaal, en een nare ondertoon voor Ales, de aanwezigheid van Diaval legt een ongemakkelijke, vreemde, stekelige, anti-vertrouwen -- sfeer voor Ales, en zorgt daardoor voor een prachtige sfeersetting in het verhaal voor ons. + Diaval zorgt ook weer voor een metgezel om een gesprek van twee kanten te hebben, en in menselijke vorm kan hij veel meer voor haar doen om haar te helpen: Held- verhaal. Hoewel ik toch eerder Ales als held zou bestempelen. Zeker weten.
Heel mooi stukje! Go Diaval! Ik ben ontzettend benieuwd hoe je je laatste zin-
Aw, hij is zo'n cutie!
8 jaar geledenNawhie cutie met zijn roze wangen ^^ maar ik blijf vinden dat hij het haar moet vertellen... I love it though. Dit is echt een geweldig verhaal!
Oh ze zou eens moeten weten dat Raaf veel dichter is dan ze denkt. (: En Diaval bloosde, hoe schattig! I think someone has a little crush. ^^ And me likes.
8 jaar geledenTop hoofdstuk weer!
Vraag mij af hoe lang het duurt voor dat ze door heeft dat de raaf en de jongen nooit tegelijk bij elkaar zijn.
8 jaar geledenVolgens mij was hij in de film gevangen genomen, als vogel of mens, dat weet ik niet meer en volgens mij had hij toen littekens op gelopen.
Dat ze zo aan de raaf gehecht is, laat wel mooi zien hoe hecht de band tussen mens en dier kan zijn. Hopelijk komt ze niet nog meer enge wezens tegen.