Foto bij Hoofdstuk 2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • LilsEvans

    Oh nieuw personage. Ik vind de relatie tussen hen zeer interessant. Zoals hij Erins glimlach beschrijft... haast verliefd maar dat kan niet. En ik vraag mij af waarom Erin zo overstuur is door die brief....

    Ik moet maar snel verder lezen ^^

    7 jaar geleden
  • Miesmuizer

    mensen die aromantisch zijn worden dus ook nooit blind

    8 jaar geleden
  • Slughorn

    Wauw! Wat prachtig geschreven!

    8 jaar geleden
  • Rubin

    Jesse en Erin weten wellicht meer over de brief dan wij, hmmm... Ik wil weten wat er in die brief staat!
    Weer mooi geschreven trouwens!

    'Zij Die Liefde Verbannen Hebben' was een veel te lange naam - een kortere benaming verzinnen was immers te veel gevraagd - voor een groepje emotieloze volwassenen die ieder meer weg hadden van een psychopaat dan van een mens.

    Haha. x)

    8 jaar geleden
  • Ringwraith

    Ik ben niet vaak onder de indruk van verhalen op Quizlet, maar nu wel.
    Ik ben erg benieuwd wat er in de brief staat en waarom het zo vreemd is om een handgeschreven brief te krijgen, gezien ik zat 20+ers ken die nooit verliefd zijn geweest.

    Ik ben ook heel benieuwd waarom men opeens blind is geworden, gezien ze wel het fileprobleem en oorlogen kennen enzo. Heel interessant!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen