Foto bij >> 19

Ik realiseerde me vandaag pas dat ik gisteren wel gewoon een hoofdstuk heb geactiveerd, maar eergisteren blijkbaar niet. Uh. Oeps. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Vega

    “Sirius?” fluisterde Nymphadora. Sirius leunde dichter naar haar toe. Hij kon haar prima horen, maar het zorgde voor een geheimzinnige sfeer.
    “Ja, Nym?”
    “Jij trouwt later met James, toch?”
    Sirius knikte erg serieus. “Dat is het plan.”


    Ik vraag me af of Lily van die verloving af weet. xD

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    Sirius beet in de wafel van zijn horentje. “Het lijkt me zeer sterk dat ik kinderen zal hebben. Het wordt lastig een vrouw te bezwangeren als ik alleen met mannen naar bed ga.”
    “Dat blijf je steeds herhalen, maar er zijn wel meer opties tegenwoordig,” zei Remus, verrassend serieus. “Je kunt adopteren. Dat is iets wat ik nog wel zou overwegen.”


    Dat blijf je steeds herhalen... hoe vaak hebben zij conversaties over het bezwangeren van vrouwen / of met mannen naar bed gaan.

    “Wat, je denkt niet dat het je lukt om een schattig meisje zwanger te krijgen?”

    pfffffff haha

    “We zijn twintig,” wierp Sirius tegen. Hij klonk mogelijk ietwat verontwaardigd, maar alleen omdat hij dat ook werkelijk was. “Zelfs als we vrouwen waren zouden we onze biologisch klok nog niet kunnen horen tikken omdat die nog letterlijk decennia in onze toekomst ligt.”
    Sirius is zonder twijfel mijn spiritanimal. We denken echt hetzelfde.

    “Nym, Dora, niet huilen,” smeekte hij. “Het is maar een ijsje.”

    Hahahah misschien kun je dan beter gewoon haar hele naam gebruiken gekke Sirius.

    “Je ijs?” vroeg Remus. Ze knikte en nam het servet van hem aan om kwaad haar eigen ogen te deppen. “Zal ik je een geheim vertellen?”

    aaaaah Remus, don't go breaking my heart

    “Jij trouwt later met James, toch?”
    Sirius knikte erg serieus. “Dat is het plan.


    verkeerde OTP Inge, verkeerde OTP

    “Dus dan kan ik met Remus trouwen?”
    Sirius lachte. “Natuurlijk. Hij zou zich gelukkig mogen prijzen met jou.”
    “Dat klopt,” stemde Nymphadora gemakkelijk in. Haar ogen waren niet meer rood en haar wangen weer droog, en haar enthousiasme van eerder was weer zichtbaar. “Heb je de eenden al ontmoet? Ik heb ze namen gegeven. Die daar heet Mad-Eye.”


    sublieme verwijzing naar canon

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen