Foto bij >> 16

Vertalingen van het Frans helemaal onderaan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Altaria

    Het is dat iedereen al aan het quoten is anders had ik het ook gedaan, dit is te leuk! Waarom verbaasd het me eigenlijk niet dat de 'goede' blacks onderling Frans spreken en de normale blacks niet? Te mooi

    8 jaar geleden
  • Necessity

    “Remus is heel leuk,” bevestigde Sirius. Hij deed zijn best om geen dubbele betekenissen in zijn eigen woorden te horen, want zo ambigu waren die woorden niet eens.
    Jawel Sirius, we weten het allemaal.

    “Ja, maar voor iemand die is opgevoed door wolven is hij erg netjes. Hij ruimt altijd op als hij een rommel maakt en hij eet gewoon met mes en vork.”
    Hierom moest ik toch wel even lachen hoor.

    Ik kan de rest van het hoofdstuk ook wel gaan quoten, maar aangezien je het zelf hebt geschreven, is dat niet zo nuttig haha. Great chapter!

    8 jaar geleden
  • Virtues

    “Remus is heel leuk,” bevestigde Sirius. Hij deed zijn best om geen dubbele betekenissen in zijn eigen woorden te horen, want zo ambigu waren die woorden niet eens.

    Yaaahhhh, dit gaat ergens heen. I can see what's happening!

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    “Dora, mijn bosnimf!”

    I see what you did there.

    Wat is dit voor hekserij?

    en hier hahaha.


    Alphard was afgestoten toen hij op zijn veertigste verkondigde dat hij niet met een vrouw zou trouwen omdat dat zijn relatie met zijn vijftien jaar jongere masseur zou verstoren.

    haahhahaha vijftien jaar jongere masseur.

    Andromeda was vertrokken uit haar ouderlijk huis toen Sirius veertien was om met een man samen te wonen die haar ouders niet goedkeurden. Sirius herinnerde zich alle drama en al het geschreeuw, maar bovenal herinnerde hij zich dat moment waarop hij besefte dat vertrekken een optie was. Alphard had Sirius geholpen toen hij eenmaal onderweg was, maar Andromeda had hem laten zien dat het pad überhaupt bestond.

    aaaaah zo veel feels, ik zie echt een arme jonge sirius voor me die geen idee heeft wat te doen, it makes me sad.

    Het was toeval dat hij nog op de keukentafel stond omdat de hele koffietafel benodigd was voor een uitgebreid spel Monopoly afgelopen woensdagavond. Remus was als eerste failliet gegaan. James hield het nog een tijdje vol door illegale leningen bij de bank, maar moest toen opgeven met monumentale schulden. Ze waren officieel gestopt toen Sirius driekwart van het spelbord in zijn bezit had en Lily steeds meer huizen moest verkopen om de huur van een rondje door het land wandelen te kunnen betalen. Sirius won altijd bij Monopoly. Hij was nou eenmaal geboren om rijk te zijn.

    Damn James gedraag je even.

    Hij had nog nooit op Nymphadora gepast zonder James, dus hij had het gevoel dat hem zijn steunwieltjes net waren afgenomen en iemand hem zonder waarschuwing de snelweg op duwde. Hij deed zijn best er niets van te laten merken en net te doen alsof hij wist welk pedaal gas was en welke de rem.

    Nice.

    “Remus is heel leuk,” bevestigde Sirius

    Eeeeeeens.


    Love de headcanon btw

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen