Foto bij 28-12-'15 × 145 days to go

145 days to go × Rolling Stone

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Peperoni

    We moeten ook gewoon in ons achterhoofd houden dat de jongens echt niet zo'n brave engeltjes zijn, het zijn ook jongens met hun noden maar RS heeft het ook waarschijnlijk helemaal opgeblazen dus... I still love them, echt, het maakt me echt geen hol meer uit. Over Michael's depressie wordt super luchtig over gedaan maar over trio's etc is het dramatisch overdreven dus nah, ik heb het met RS gehad, haha.

    8 jaar geleden
  • Kjalaney

    Ik ben het eigenlijk wel geheel met je eens!

    8 jaar geleden
  • WALLFLOWER_

    14 Januari 2016 zou het magazine pas uit komen. Eigenlijk zou je dan het "oude" artikel en het "nieuwe" artikel met elkaar moeten vergelijken.

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Drama, drama, drama. Zoals je zelf al aangaf zijn ze heus niet de enigen van hun leeftijd die graag feesten. Er zijn een paar dingen ze beter niet hadden gezegd, maar ik geloof ook zeker wel dat de journalist er zo'n beetje zijn eigen draai aan gegeven heeft. Wat ik trouwens zeer onprofessioneel vind eigenlijk. Oké, journalistiek van deze soort is nooit helemaal zuiver, maar dat betekent nog niet dat je als interviewer je "gasten" om het zo maar even te noemen volledig zwart moet maken.

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ik denk eigenlijk dat allemaal wel meevalt wat ze écht hebben gezegd. En inderdaad, het zijn geen heiligen, zij mogen ook lol hebben. Natuurlijk, zij hadden het waarschijnlijk liever niet wereldwijd en openbaar willen hebben, maar ik denk dat we er een te groot drama van maken.
    Bovendien, Luke's familie heeft geloof ik ook gereageerd op het artikel (via twitter, etc.) en dat het niet klopt.
    Dus ik denk dat ik het maar gewoon negeer. Ze blijven gewoon mijn favoriete band (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen