Foto bij Chapter 15:

Merry Christmas C:



Pov Valerie

Ik zat steeds aan thuis te denken over de situatie, mijn vader zou echt woest zijn een Malfoy die in Gryffindor is geplaats, en Voldemort zou me gaan straffen omdat ik zijn bevel niet hebt gedaan ik moest van hem in Slyhterin zitten en gelukkig is het niet gebeurt, ik wil aan iedereen bewijzen dat ik anders ben dan mijn familie, ik ben bevriend met de Weasleys en Hermione en Harry dat is al twee verschillen van mijn familie net als de neef van mijn moeder Sirius Black. Ik wil hem graag ontmoeten maar hij zit in Azkaban de reden weet ik niet eigenlijk maar mijn ouders weten het wel maar willen er niet over vertellen maar ik ga het heus wel ontdekken, ik bedoel ik ben niet zo dom als Draco. Ik glimlachte even klein door mijn gedachten en ik was eindelijk in slaap gevallen toen de andere meisjes in de slaapzaal binnen kwamen gewandeld en hun vielen algauw in slaap. Na wat uren later zat ik en de andere kinderen die naar huis zouden gaan in de kerstvakantie in de trein naar Kings Cross toe, ik zat bij mijn beste vrienden in de coupe waar ik naar buiten keek naar de weilanden die voorbij flitsen en ik begon zacht te zuchten terwijl ik Valentina uit de kooi haalde en haar uit het raam zette en ik fluisterde zacht tegen haar ''ga naar mijn kamer toe in de Malfoy Manor.'' En ik staarde mijn uil na die weg vloog en ik keek Fred en George even aan en ik grijnsde even kort voor ik mijn andere kleren pakte om om te kleden in de wc toen we bijna aankwamen bij het station. Na paar minuten later liep ik weer terug naar het coupe toe waar ik op de plek ging zitten waar ik naar buiten toe keek, ik zat weer in mijn gedachten gezonken waar ik niks meer meekreeg wat de jongens zeiden maar het interesseerde me ook niet echt, de enige ding wat me wel interesseerde was hoe moet ik overleven in de Malfoy Manor? Misschien zou ik van huis weg moeten lopen maar waar kan ik dan gaan slapen? The Leaky Cauldron zou mijn ouders waarschuwen dat ik daar ben en ik weet niet of ik wel welkom was bij de Burrow, ik bedoel mijn vader en Fred's en George's vader hebben een erge hekel aan elkaar dus waarom zouden ze een Malfoy in huis nemen? Ik begon even zacht te zuchten, misschien moet ik maar in het bos gaan slapen of alleen in mijn kamer blijven tenzij ik niet in de kelder wordt gestopt door mijn vader. Na een tijdje stopte de trein bij Kings Cross en ik keek de jongens even kort aan en ik omhelsde ze even snel voordat ik mijn hutkoffer pakte en de coupe uitliep. Ik hebt altijd moeite om afscheid te nemen van iemand waar ik liefheb natuurlijk niet mijn familie die haten mij vast nu omdat ik een Gryffindor ben en geen Slyhterin maar het boeit me niet. Ik liep naar mijn ouders toe die op een afstand stond te wachten op mij en Draco en ik keek mijn vader even kort aan waar ik een kleine knikje gaf en ik stond op mijn broer te wachten. Ik keek Fred en George even aan toen hun ook de trein uitstapte en ik zwaaide even snel naar ze en toen kwam Draco eindelijk de trein uit met zijn zogenaamde vrienden, Gregory Goyle en Vincent Crabbeen dat achterbakse mopshond Pansy Parkinson. Ik grinnikte even zacht door mijn gedachten waar ik snel mee stopte toen ik de blik van mijn vader zag. Ja je moet uitkijken met mijn vader als je hem goed boos hebt gemaakt moet je maar zo snel mogelijk gaan vluchten en als je dat niet doet gebeurt er wat met je en dat wil je echt niet weten. Mijn vader greep me bij mijn arm beet waar hij naar Malfoy Manor verschijnselde en ik beet even op mijn lippen omdat ik wel wist dat die mij een klap zou gegeven en na een paar minuten later, gaf hij mij inderdaad een klap in mijn gezicht. Dat was al een leuke begin van mijn vakantie. De kerstvakantie was gelukkig al snel voorbij waar ik dus weer richting naar Hogwarts ging, ik zat eerst alleen in een coupe waar ik naar buiten zat te kijken, Fred en George namen afscheid van hun ouders en ik zuchtte even zacht en ik keek Draco even kort aan toen hij voorbij de coupe liep waar hij met zijn vrienden zaten te praten en ik rolde even met mijn ogen, na vijf minuten ging de fluit van de trein als teken dat de trein zou vertrekken en Fred en George komen algauw bij mij voegen waar ik meteen begon te glimlachen en ik omhelsde ze meteen en ik keek daarna weer naar buiten toe. Over paar maanden zou de zomervakantie beginnen en zal ik tot 3 september bij mijn ouders vastzitten, ik huiverde een beetje bij dat gedachten. De trein begon al te rijden waar ik naar dorpjes en weilanden voorbij zag flitsen en ik glimlachte meer omdat ik wist dat ik naar huis zou gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen