Foto bij >> 13

Ik typ hier vaak veel te lange verhalen en zit dat dan eindeloos in te korten, maar dit keer heb ik juist helemaal niets te zeggen. Veel plezier met lezen? Dat klinkt enigszins nuttig. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Phlegethon

    Op suikerspin kunnen klimmen zou cool zijn ja. En Poohklok, wat geweldig xD
    Haha, ze zijn in elk geval beide geen ochtendmens. Matcht al goed (:

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    Plus ik dacht echt precies hetzelfde als Jip op hetzelfde moment, namelijk dat jouw manier van reageren echt goud is.

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    Aaaaaaah. Sirius droomt over snoep haha.

    Ervaringen met zo ladderzat worden dat hij paradoxaal genoeg geen ladders meer kon beklimmen waren toch nog goed voor enige kennis.
    Nice. En niets dan de waarheid bovendien.
    En je praat over mijn mooie woordgebruik, maar zelf kun je er ook wat van: Aversie, paradoxaal, ruïnerende. Jawel Inge.
    De enige reden dat hij niet van de bank viel in zijn schrikachtige poging van zijn positie half boven op Remus iets minder intiems te maken, was dat Remus hem bij zijn schouder greep en hem stevig vasthield. Het was min of meer alsof Remus een arm om hem heen sloeg, wat eerder het tegenovergestelde bewerkstelligde van wat Sirius had geprobeerd te doen
    . Het bevalt me hoe vaak Sirius in de afgelopen dagen op Remus ligt. Zeer positieve ontwikkeling, als je het mij vraagt.

    En asdfjghkl omg Remus die Sirius truien draagt en er in wegzinkt en ze draagt en dan stiekem zijn neus in kraag stopt omdat ze naar Sirius ruiken, zelfs ondanks dat ze gewassen zijn.
    oMG SIRIUS DIE POËTISCH DOET OVER HET HAAR VAN REMUS, HET GOUDEN HAAR VAN REMUS.
    bovendien REmus die zijn neus rimpelt :9~

    8 jaar geleden
  • Wiarda

    Jouw nieuwe manier van reageren bevalt me wel, dus jat ik het schaamteloos.

    Sirius was net aangekomen op de top van de berg gemaakt uit suikerspin toen hij met een schok werd gedwongen te beseffen dat de snoep-Alpen waar hij doorheen skiede niet echt waren.
    Want ik had nog niet genoeg trek, tnx Sirius. Geef mij maar zo'n suikerspin-Alp. :'D

    Ervaringen met zo ladderzat worden dat hij paradoxaal genoeg geen ladders meer kon beklimmen waren toch nog goed voor enige kennis.
    Deze zin werkt op zo veel levels dat ik hem even apart wilde citeren, ook al heb ik er verder niets nuttigs over te zeggen, afgezien van EEEEEY en LADDER (? prachtig geformuleerd, Jip).

    De enige reden dat hij niet van de bank viel in zijn schrikachtige poging van zijn positie half boven op Remus iets minder intiems te maken, was dat Remus hem bij zijn schouder greep en hem stevig vasthield. Het was min of meer alsof Remus een arm om hem heen sloeg, wat eerder het tegenovergestelde bewerkstelligde van wat Sirius had geprobeerd te doen.
    REMUS DAT IS ERG CUTE HolY MOLYLY

    Dat was waar, nu hij weer voldoende denkkracht terug had om zich er behoorlijk zeker van te zijn dat ze gewoon tijdens hun Star Trek marathon op de bank in slaap waren gevallen, en dat hij niet op een of andere manier een alles ruïnerende onenightstand had gehad met de nieuwe huisgenoot die hij graag mocht.
    Aww. Ik weet niet precies of dit gewoon een 'oh halp ik mag hem en als ik de do met hem do wordt alles ongemakkelijk en dat is niet wat ik wil' ding is, of dat dit een ietsiepietsie slechte relatie ervaring is die binnen komt sijpelen. "Alles wat ik aanraak (met mijn lul) ruïneer ik"-achtig, met het oog op Meneer Klootzak Ex. Sirius, bby.

    “Sorry dat ik jullie wakker heb gemaakt. Ik wilde een eitje bakken, maar alle pannen kwamen tegelijk uit de kast.”
    Bij deze is dit een pansexual pun en ik zie geen andere manier om dit te interpreteren - James zijn onhandigheid be damned, diT IS EEN PANPUN.

    De Poeh-klok gaf aan dat het tien uur was, niet half zes.
    POEH KLOK JKSDHF LIOJF OW SLDKJLF

    Remus’ hand was half verborgen in de mouw van de sweater toen hij die voor zijn mond hield om netjes een gaap te verbergen.
    Oké nee laat maar want DIT is BY FAR het schattigste in het hele verhaal tot nu toe. Remus in een oversized trui met Gryffindorkleuren (DIE VAN SIRIUS IS ASJKAS) en gAAPT EN ZIJN HANDEN KOMEN AMPER UIT DE MOUWEN EN HIJ IS EEN SLEEPY PUP EN NOG MEER KEYBOARD SMASH WANT OH MY GOSH WAT EEN SCHATJE

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Omgosh, door jou ben ik gelijk van mijn crusch op James af. Vrijwillig de wekker zetten, ame nooit niet. Brrr.
                Alhoewel... Nou, misschien nét niet helemaal :'D

    Denk je dat ik ook een keer bij dat snoep-gebergte kan aankomen? Gheheh echt een hele awesome droom! (kudo)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen