Foto bij >> 06

Nog een laatste hoofdstuk voor de break, want Kerst en zo. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Miesmuizer

    NU WEET IK WAAR DIE SIGNATURE VAN IS

    8 jaar geleden
  • Altaria

    Whahah Je bent een stippel xD Staan er op de sokken van James ook stippels? Dan vindt ie ze misschien sneller terug als ze weer in de vissenkom liggen ;)

    8 jaar geleden
  • Divide

    Naw Remus en Sirius naw.

    8 jaar geleden
  • Vega

    in tegenstelling tot een bepaald ander persoon die nog steeds op willekeurige plaatsen zijn sokken tegenkwam.


    Heeft hij ze al in vissenkom gevonden?

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Omfg Inge

    "Je hebt inwendige stippels. Je persoonlijkheid heeft stippels."
    Dit is zo verschrikkelijk geniaal, omfg. Je persoonlijkheid heeft stippels- hoe verzin je het. Ik vind het zo ongelofelijk grappig, maar een hele regel haha's in caps lock zouden het niet goed genoeg uitdrukken, dus doe ik dat maar niet.
    Siriusly, dit is zo verschrikkelijk geweldig. Ik ga een award voor je maken. *schraapt haar keel*
    'Dames en Heren, Q'ers en muggles, mag ik evven uw aandacht voor deze met stipt perfecte conversatie. Met nadruk op deze zin, die al zo geweldig is dat ik hem als signa ga nemen (met jouw toestemming natuurlijk) : "Je hebt inwendige stippels. Je persoonlijkheid heeft stippels." De award van werkelijk-super-geweldige-hilarische-zin voor deze ingineus bedachte conversatie gaat daarvoor naar Inge! En als je het daar niet mee eens bent, is er iets siriusly ron with you. Een groot applaus voor Inge!'

    En om een of andere reden zit ik weer om half twee bij jouw story, het begint een goede gewoonte te worden. (Aangezien je verhaal, I solemnly swear, zó goed is, kan ik het geen slechte gewoonte noemen) :Y)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen