Foto bij ||61||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Oooh, ik hield echt van dit stukje!!
    En Harry is zo heerlijk mysterieus!! Ook wel een beetje eng... En vreemd... En gevaarlijk...
    En ik snap niet dat hij tegelijk verlangt naar Niall, hem het terwijl enorm lastig kan maken, én ook weer lief tegen hem kan zijn! Harry, maak een keuze en wees wat geduldiger met hem!
    Die vader vertrouw ik trouwens ook nog steeds niet...
    En wat ik van de Narry vind? Ik wil meer, meer, meer!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh wat een heerlijk stukje. Lekker spannend, mysterieus, intensief, wauwie!!! Geweldig!!!!
    En ik dacht dat Niall een sms ging sturen om alles uit te leggen? Maar in plaats daarvan laat hij zijn vrienden in de steek...

    Pff, ik hou eigenlijk best wel van Harry in dit verhaal. Ook al is hij een ontzettende badboy, mysterieus, ik vind hem echt leuk!!!

    Nog een zalig Pasen, ook al ben ik een week te laat xD

    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Hmm, spannend, is het eerste dat in me op komt.
    Maar WTF, Harry waar ben je mee bezig!?!
    Om Niall zo onder druk te zetten zodat hij niks tegen zijn vrienden zegt.
    Net als dat Harry degene is die antwoorden heeft en dan vertelt hij Niall niks????
    Wordt wakker, Harry, door Niall zo in het duister te laten tasten, komt hij zelf ook geen steek verder.
    En om Niall dan te verleiden....
    Herinner me gelijk de Q&A, van wat Harry zei, over dat hij alles doet om zijn doel te bereiken.
    Dus Niall, laat je niet gek maken en vertel wat tegen je vrienden want dit houdt je zo niet vol.

    Love it (can't wait for wednesday)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen