Foto bij ||46||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Natuurlijk duurt het even voordat Niall die ervaring achter zich kan laten.
    En het feit dat Harry veel dingen weet en hem gered heeft, zorgt ervoor dat ze er samen over kunnen praten.
    Maar dat neemt nog niet weg dat het voor Louis, Liam en Zayn vreemd overkomt.
    Al is het belangrijk dat Niall en Harry eerst praten, praat daarna met die andere drie.
    Hazz, vertel wat voor werk je doet. Het verklaart een hoop.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Moh, zo'n schattig einde.. Snik snik..
    Niall en Harry zijn zoo schattig! Goed dat Harry zo goed zorgt voor Niall.
    Zijn de vrienden van Niall trouwens boos geworden op Harry? :O
    Hopelijk komt Niall snel over zijn trauma heen...

    En mijn Krokusvakantie zit erop... Snif snif..
    Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar heb gewerkt voor school, om toch maar bij te geraken.
    Oh, en ik heb Carnaval gevierd. (Duh...)
    Hebben jullie een fijne krokusvakantie gehad?

    Pff... Dit verhaal is zo ugh... Vreselijk goed..
    Ik hou van dit verhaal! (En van jullie!)

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ik vind het allemaal zo triest... Maar gelukkig is Harry er om voor Niall te zorgen, die engel!! (A)
    Jullie schrijven prachtig, niet normaal!
    En ik heb geen krokusvakantie, jammer genoeg...
    Wat zijn jullie plannen?
    En dan hier, EINDELIJK, mijn vragen voor de Q&A (vergeef mijn timing):

    Aan jullie:
    -Hoe zijn jullie op het idee van het verhaal gekomen?
    -Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
    -Geef een top drie van de beste One Direction liedjes aller tijden! (Als dit onmogelijk is, begrijp ik het heel goed.)
    -Vanaf welke leeftijd schrijven jullie al? (Want jullie talent is nogal awesome.)
    -Wat is jullie grootste droom? Samen of afzonderlijk...
    -Wat is jullie favoriete eten?
    -Wat is jullie droomreis?
    -Weten jullie dat ik heel veel van jullie en jullie verhaal houd?

    Aan Niall:
    -Heb je gevoelens voor Harry of is het nogal ingewikkeld?
    -Beloof je dat je zo sterk bent dat je al die vreselijke dingen weer te boven komt?
    -Wie zijn de belangrijkste personen in je leven?
    -Wat is je favoriete eten?
    -Wat is je favoriete kleur?
    -Ik hou van je!!!!!

    Aan Harry:
    -Heb je gevoelens voor Niall? Natuurlijk, domme vraag, hoe kan je geen gevoelens voor die cutie hebben?
    -Waarom was je altijd zo onvriendelijk en koel tegen Niall?
    -Ben je gevaarlijk of heb je enkel een gevaarlijke job?
    -Ben je gek?
    -Wie zijn de belangrijkste personen in je leven?
    -Wil je er alsjeblieft voor zorgen dat er nooit meer iets ergs gebeurd met Niall? Dankjewel.
    -Ik hou van je. Denk ik. Soort van. Zolang je maar goed voor Niall zorgt!

    Aan die stomme ontvoerders:
    -Ik ga jullie vinden, dus ik zou maar vluchten! Ik aanvaard niet dat jullie Niall zo behandelen, bullebakken!!!
    -Ik haat jullie!!!

    xxx

    8 jaar geleden
  • lunalovegoodd

    Ik houd egt van deze story :)!! En ik weet niet of deze vraag al is gesteld voor jullie Q&A maar hier hebben jullie mijn vraag: Wat vinden jullie van Freddie??? Ik vind hem zelf egt te cutee!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen