Foto bij ||45||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Paardenvriend

    Ik een beetje verslaafd aan dit verhaal...
    Maar het is nu 01:06 en ik moet morgen naar school... Dus ik ga maar slapen...

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Het gaat langzaam de goede kant op tussen die twee.
    Niall is echter door zijn ontvoering en mishandeling, volledig argwanend geworden en dat kun je hem niet kwalijk nemen. Net als dat hij antwoorden wilt, welke hij verdient.
    Met Harry, als hij het rustig en voorzichtig doet, kan hij het vertrouwen van Niall winnen. Dit duurt even door zijn trauma. Het zou ook helpen als hij Niall helpt en antwoorden geeft.

    Btw, ze kennen de mannen, identificeren en alles dus bewijs genoeg. Samen met zijn littekens, dus ga naar de politie. Des te sneller dat die ellende dan over is en dan kan Niall echt in alle rust herstellen. Net als dat hij zijn leventje weer op kan pakken.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh Harry is zoo lief voor Niall!

    Pff... jullie schrijven zooo geweldig goed! Wauw!

    Met mij gaat alles goed. Met jullie ook?
    Hoe is het trouwens in Nederland?

    En doe maar rustig aan met de Q&A! We hebben tijd he.. ;)

    xxx
    Kudo!!!

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Wauw, wat een prachtig stukje weer!!! Harry en Niall zijn zo schattig samen!
    Ik ben wel blij dat het stilaan beter gaat met Niall, die arme schat...
    Heel veel plezier en succes in Nederland, trouwens!
    Doe maar rustig aan met dat schrijven! Zolang jullie NOOIT ophouden is het goed!
    Oh shizzle, ik heb nog steeds geen vragen voorbereid voor de Q&A... :( Ik voel me schuldig, sorry!!!
    Ik weet niet of ik al te laat ben, maar ik zal er toch nog opstellen! ;)
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen