Foto bij ||44|

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Nou, Niall zal wel herstellen en hij begrijpt nu dat Harry aan de goede kant staat.
    Toch, als hij straks weer wakker wordt, moet Hazz veel uitleggen.

    En later tegen Louis, Liam en Zayn. Hun verdienen het ook want hun zullen zich gebruikt voelen.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, wat ben ik blij dat Harry Niall heeft kunnen redden!
    Hopelijk wordt Niall snel weer de oude, al zal dat waarschijnlijk moeilijk gaan, met die herinneringen aan die mannen.
    Die mannen moeten echt gestraft worden. Levenslang in den bak!

    Wauw! Jullie schrijven echt goed! Dit verhaal is echt goud waard!

    Pillowtalk is echt goed. Ik hou echt van het liedje, maar de videoclip vind ik wat minder. Ik weet niet of het aan Gigi ligt, maar ik hou echt niet van de videoclip.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooh, zeg! Je kan niet geloven hoe opgelucht ik ben dat Niall gered is! :O
    Hopelijk komt alles snel goed met hem!! Grrr, stomme ontvoerders!!!
    Gelukkig is Harry er nog! En ooh, ze zijn zo schattig samen en hij is zo lief voor Niall!!
    Ik smelt...
    En ik vond Pillowtalk wel goed! Het liedje vond ik echt leuk, maar de videoclip iets minder... Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij! Ik ben hem gewoon gewend in de One Direction video's, dus het is nog wat wennen!!
    Suuuuuuuuuuuuuperverhaal!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen