1.* the start of a new begin...
ik schrok wakker van een hard gegrom. toen ik mijn ogen opende wist ik zeker dat ik droomde. ik lag in de armen van een gloeiendhete jongen, omringd door reuzachtige wolven, en tegenover ons stond een groep, nou niet echt mensen, maar ze waren onmenselijk mooi. de voorste, hij viel niet te beschrijven, begon op een rustige en kalme toon te praten. 'geef haar aan ons, we zullen goed voor haar zorgen'. naast mij hoorde ik een van de wolfen grommen. ik werd op de grond gezet en zakte direct door mijn benen heen. ik werd nog net opgevangen. 'denk je dat je even kunt zitten?' vroeg de jongen die me opgevangen had. ik knikte, ik had niet het idee dat ik kon praten, mijn keel deed ongelooflijk zeer. Zodra hij me neergezet had snelde een van de andere groep, ik wist nog steeds niet zeker of het mensen waren, naar me toe. hij tilde me zo op, alsof ik geen 65 maar 5 woog. alhoewel, nu ik er eens goed op lette, ik had verschrikkelijke honger. En het deed overal pijn. Toen ik keek zag ik dat er over mijn linkerarm een grote snee van mijn schouder tot mijn elleboogholte liep, en dat mijn bescheude bloes onder het bloed zat. 'zet haar neer' gromde de jongen die me zonet neer had gezet. 'Zie je dan niet dat ze er slecht aan toe is, haar bijten is de enige manier om haar te redden', dat was de man van de andere groep weer, hij klonk... berouwvol, alsof het hem speet dat te moeten zeggen. ik hoorde gegrom, steeds harder. door wie ik dan ook werd vastgehouden nu, hij rende hard met mij weg, zo hard dat het leek alsof hij vloog. Ik hoorde nog net een harde knal, alsof er iets uit elkaar knalde en iemand die riep 'bijt haar, nu!' en toen gleed ik weer weg. maar net voordat ik weer in slaap viel, laaide er opeens een hevige pijn op in mijn hand. ik gilde, 'ik verbrand, ik verbrand!! doe dan toch iets!!'
Reageer (13)
Waaah, ik neem een abo ^-^
1 decennium geledenBen echt supernieuwschierig <3
cool(Y)
1 decennium geledenVetjes(L)
1 decennium geledenXxxxIloveyoubutyouknowthat.
mooi(hoera)
1 decennium geledenmega cool
1 decennium geleden