Foto bij 09-12-'15 × 164 days to go

164 days to go × poll

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VeerleClifford

    Wauw dit is moeilijk..

    Uuum

    Ik kies Sounds Good Feels Good!!

    De boodschap die het hele ablum overbrengt is gewoon zo zo verdomd goed. Ik luster zo zo vaak naar dit album.
    Vanmorgen voelde ik me klote op school ik heb toen een uur lang naar Girl Cried Wolf geluisterd.. Ik voelde me zoveel beter daarna.

    Dit album past ook beter bij de jongens zelf. De manier waarop ze over het album praten, het betekend zoveel voor ze. Zo zo veel.
    Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.
    Het is gewoon een GEWELDIGE album

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Hmm, echt een moeilijke keuze. Ik luister vooral nog heel erg veel naar hun eerste album. Maar zoals je zelf al aangaf zijn de andere twee ook echt steengoed.

    Als we buiten 5SOS gaan denken moet ik Wilder Mind van Mumford and Sons kiezen. Hun liedjes zijn echt gewoon zalig en ik ga ze volgend jaar gewoon eindelijk live zien. ^^

    8 jaar geleden
  • Kjalaney

    SGFG. Maar 5SOS zelf is ook echt heel goed. Maar het verschilt gewoon veel van elkaar ook.

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Ik kan daar echt niet uit kiezen, dat is te moeilijk voor mij. :')

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Pfff, dit vind ik echt een moeilijke vraag. Ze hebben allemaal hun charme, vind ik.
    - 5 Seconds Of Summer vind ik gewoon erg leuk en er staan een paar favoriete nummers op.
    - LIVESOS vind ik geweldig omdat ik live-albums en -nummers sowieso helemaal geweldig vind en What I Like About You staat er (2 keer) op (:
    - Sounds Good Feels Good, alles past gewoon bij elkaar, de inhoud/het onderwerp van de liedjes, de poppunk sound en ook hier staan zeker favoriete nummers op.
    Ik vind het heel erg moeilijk om tussen die laatste twee te kiezen, tbh.

    Van dit hele jaar trouwens is nog veel moeilijker, zoveel goede albums! Maar ik denk dat ik dan toch voor Future Hearts van All Time Low ga. Sorry 5SOS, Fall Out Boy, Halsey, Twenty One Pilots, Bring Me The Horizon, etc...

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen