Naam hoofdpersoon:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen):
Genre:
Verhaallijn:
P.O.V.:


* momenteel duurt het wat langer voor ik een one shot af heb want ik heb momenteel examens *

Reageer (5)

  • Marisha

    Naam hoofdpersoon: Marisha
    Leeftijd: 15
    Karakter: Lief, behulpzaam en vaak verlegen.
    Uiterlijk: Bruin, lang en krullend haar. Bruine ogen. Ong. 1 meter 65.
    Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen): Zayn Malik - One Direction
    Genre: Romantisch
    Verhaallijn: Marisha is met haar school naar de bioscoop. Ze gaat met haar 2 beste vriendinnen Maryan en Merima naar Bon Bini Holland. Zayn en zijn 2 beste vrienden Harry en Louis zitten achter haar, maar Marisha en haar vriendinnen weten dat niet. Zayn gooit steeds popcorn naar Marisha en draait zich om. En dan begint het verhaal...
    P.O.V.: Marisha

    8 jaar geleden
  • Veerleo

    Naam hoofdpersoon: Willow Turner
    Leeftijd: 24
    Karakter: Willow, vaak ook Will genoemd is een eigenwijze meid. Ze heeft geen familie meer, waardoor ze heel zelfstandig is. Ze is erg sarcastisch en heeft een goed gevoel voor humor, niet iedereen kan dit waarderen. Ze is stoer en een echte durfal. Ze wilt graag de wereld zien, of werelden. Wel heeft ze een angst voor vuur, hierin zijn haar ouders omgekomen een aantal jaar terug. Ze wilt ook nooit iets toegeven, vooral niet als ze fout zit, dan kan ze erg koppig doen. Ze heeft wel een hart van goud, maar ziet niet snel iets positiefs ergens in.
    Uiterlijk: Wilde donkere haren die op haar schouders vallen en ijsblauwen ogen waarbij het lijkt alsof ze zo je ziel doorboren. En natuurlijk stoere kledij met enkellaarsjes en strakke broeken. klik
    Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen): Killian Jones/ Captain Hook
    Genre: Drama, Romantiek
    Verhaallijn: Willow heeft een tijd lang bij stoere Captain Hook op zijn schip gewerkt, voor de vloek. Ze stal wat van zijn eten toendertijd en in plaats haar aan de haaien te voeren, mocht ze op zijn schip werken, verkleed als jongenman, zodat de andere piraten niet aan haar zouden gaan zitten, ze hadden zo ook behoeftes die ze op zee niet vervuld kregen. Hij raakte erg gesteld op het meisje en wilde haar beschermen. Ze werd erg belangrijk voor hem en hij hielp haar worden wie ze tegenwoordig is, eigenwijs en al. Op een dag hadden ze knallende ruzie, aangezien ze beide erg koppig waren en ze gingen hun eigen weg. Willow ging naar Storybrooke toe en Hook bleef achter. Hij had haar nog gezocht, maar tevergeefs. In Storybrooke werkte Willow overal waar hulp nodig was, kleine baantjes en ze woonde ergens in een klein huisje in een zijstraatje. Ze was vooral aan het water te vinden, nog steeds. Ze raakte goed bevriend met Belle en Emma.
    Inmiddels is Captain Hook al een tijdje in Storybrooke weer gevestigd en hij en Willow zijn elkaar alweer tegen gekomen en alles gaat weer goed tussen die twee, soort van, soms hebben ze nog duidelijke meningsverschillen als ze ergens iets drinken of wanneer ze samen met de andere inwoners van Storybrooke helpen om het kwaad te bestrijden. Maar als er niks aan de hand is zijn ze vaak samen, of soms alleen, te vinden in hun favoriete café voor wat nodige dosis alcohol of aan de zee voor de nodige zeelucht. Op een avond komt Killian Willow tegen in de haven, alleen en besluit bij haar te gaan zitten op de kade en met haar te praten, over van alles. Ze halen herinneringen op van hun tijden samen op zee en ook gevoelens door deze herinneringen. Gevoelens die ze beide al erg lang niet hebben gevoeld en jaren hebben weten onderdrukken.
    P.O.V.: Killian het liefste, maar mag natuurlijk ook anders, het maakt mij niks uit.

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Naam hoofdpersoon:
    Elise

    Leeftijd:
    17 jaar

    Karakter:
    Zelfverzekerd, komt goed voor zichzelf op, kent weinig tot geen grenzen. Maar ook is ze best lief en een hele goede vriendin

    Uiterlijk:
    Lang bruin haar, bruine ogen, slank lichaam, draagt vaak een skinny jeans met een simpel bloesje

    Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen):
    Onbekende Personen

    Genre:
    Onbekende Personen, Drama, Romantiek

    Verhaallijn:
    Elise zit op school en haar oog is gevallen op de leraar wiskunde, Tyler. Hij is 20 jaar en sinds het eerste oogcontact voelen ze zich aangetrokken tot elkaar. Na school spreken ze samen af in de bezemkast waar ze "bepaalde dingen" doen. Ze hebben een soort geheime relatie waar niemand vanaf weet omdat Tyler en Elise niks laten merken. Totdat Elise op een dag zwanger word van Tyler. En ze ziet ineens de andere, agressievd kant van Tyler. Er volgt een reeks dreigementen, chantage en toch ook liefde. Hoe zal dit aflopen (dat mag jij bepalen)

    P.O.V.:
    Elise pov.

    8 jaar geleden
  • XTokioHotelXLov

    Naam hoofdpersoon: Melanie
    Leeftijd: 23
    Karakter: verlegen. Lief, is der voor der vrienden,
    Uiterlijk: ze heeft blond haar en blauwe ogen. Heeft een slank postuur, is 165 lang,
    Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen): Louis tomlinson
    Genre: romantische
    Verhaallijn: Melanie en der familie word uitgenodigd bij Louis om kerst te vieren, als Melanie samen met der ouders aan komt ziet ze dat 1D er ook is, maar ze durft niets te zeggen, en stiekem word ze dan verliefder op Louis,
    P.O.V.: Melanie Pov,

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Naam hoofdpersoon: Fleur
    Leeftijd: 20
    Karakter: Lief, behulpzaam, soms verlegen.
    Uiterlijk: Bruin, lang, krullend haar. Bruine ogen. Ong. 1 meter 70.
    Celebrity/personage (mag ook met onbekende personen): Niall Horan - One Direction
    Genre: Romantisch
    Verhaallijn: Niall en Fleur gaan als vrienden naar de kermis. Ze hebben heel veel lol op de kermis.
    Als Niall iets voor haar wint (bijv. Een teddybeer) met schieten/gooien dan vraagt hij haar als vriendin.
    P.O.V.: Fleur

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen