Foto bij 04-12-'15 × 169 days to go

169 days to go × op wie lijk jij het meeste?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Panthero

    De vorm van mijn hoofd is meer als die van Luke, denk ik. Redelijk langwerpig ook, haha. Verder qua gezicht ook wel Luke. Ik heb donkerblond haar en blauwe ogen.

    Ook de bouw van mijn lichaam komt volgens mij het meest overeen met die van Luke, maar natuurlijk wel wat vrouwelijker, haha. En de kledingstijl... weet ik niet zo goed. Ik heb niet echt een vaste kledingstijl en ik trek gewoon aan wat ik die dag gemakkelijk vind of wat ik die dag leuk vind. Maar die valt denk ik het best te omschrijven met de kledingstijl van Mikey of Calum. Hoewel, Ashton zou ook wel kunnen. Ik heb geen idee, haha.

    Qua persoonlijkheid.... Ik ken hun persoonlijkheid niet heel goed om eerlijk te zijn. Ik heb natuurlijk wel een indruk maar ik ken ze niet zo goed als ik mijn beste vrienden ken, haha. Het zou ook een beetje een mix zijn denk ik. Ik denk dat ik qua persoonlijkheid ook het meeste op Luke lijk. Ik ben toch redelijk introvert en probeer wel eens vaker grappig te zijn maar weet eigenlijk niet hoe dus ik ben toch wel merendeels een serieus persoon, hahaha. En ik krijg de indruk dat Luke best wel moeite heeft zijn gedachten te uiten. Dat er ontzettend veel in zijn hoofd om gaat maar dat hij eigenlijk niet weet hoe hij zichzelf uit moet drukken. Daar heb ik ook heel erge last van. Het is soms best wel vervelend. Dus ja, qua persoonlijkheid ook Luke dan. Maar uiteindelijk probeer ik net zoals Ashton altijd het goede te doen voor iedereen, haha. Maar ik ben helaas niet zo extravert als hij. Dat zou ik soms wel eens willen, lol.

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    God uum....

    Qua uiterlijk?

    Luke, duidelijk.
    Ik heb blond haar en blauwe ogen vorm gezicht idk.
    qua huidskleur kom ik in de buurt van Michael. In de winter vraagt altijd iedereen me of ik ziek ben, zo bleek ben ik dan...

    wauw dit is zo moeilijk...

    Qua innerlijk?

    Ik denk Calum een beetje omdat hij soms zo verlegen en afwezig kan zijn. Ik leef ook graag in mijn eigen wereld.
    Ergens lijk ik ook wel op Ashton,met al die wijze woorden en adviezen die hij geeft.
    Maar qua humor ben ik weer meer Michael.


    Waarom is dit zo moeilijk??

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Hmm, ik denk dat ik qua uiterlijk mee op Calum lijk. Buiten de huidskleur dan. Dat zou meer een Michael of een Luke kunnen zijn. Qua innerlijk misschien ook wel een Calum. Iets stiller wanneer ik me in een onbekende situatie bevind, maar mijn gedachtes zijn nog net geen achtbaan. Dit is echt moeilijk dus ik ga het hierbij laten.

    Aangezien dit het hoofdstuk van gisteren was kan ik nog vertellen dat Sinterklaas is langsgekomen bij de scouts. Het was heel erg leuk om de kinderen bezig te zien en ik heb echt superveel snoep van de pieten gekregen. Dat heb ik dan weer uitgedeeld aan mijn leden omdat het veel te veel was. ^^

    8 jaar geleden
  • Kjalaney

    Ik denk dat ik het meest op Michael lijk nu. c:

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Uiterlijk? Definitely Michael (als hij zijn haar niet verft. Hoewel ik dat ook nog een keer van plan ben..)
    Kledingstijl? Een combinatie van hen vieren, met een lichte neiging naar Michael, denk ik zo.
    Innerlijk? Pfff, geen idee eigenlijk, ik praat alleen veel als ik "uit m'n schulp (of is het schelp?) gekomen ben", die mensen mag en niet extreem moe ben (wat de laatste tijd verrassend weinig voorkomt), anders ben ik behoorlijk stil. Ik leef ook ongeveer de helft van de tijd in mijn eigen, fictieve wereldje. En die muziek natuurlijk (: Dus Calum, I guess?
    Jup, dit is moeilijk.

    Oh wauw, bijna in de Maas. Dan heb je nog eens iets om over te praten op verjaardagen (;
    Ik moest mijn biologietoetsherkansen, met als gevolg dat het ongeveer donker was tegen de tijd dat ik thuis was. Heel veilig als je koplamp eraf is. Met -natuurlijk- mijn Christmas-songs-playlist op repeat.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen