Foto bij Script 71

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • FrannieSuggy

    Ik hou van dit stukje it makes me happy! Goodluck met alles (:

    8 jaar geleden
  • carlinnoss4

    Tips:
    - Met jezelf afspreken op welke dagen je er aan wil werken en hoe lang.
    - Kies voor een ruimte met weinig afleiding (Ik studeer dus ik kies altijd voor de hogeschool of voor de bibliotheek)
    - Neem lekkere maar gezonde dingen mee om te eten en te drinken.
    - Na ieder uur een kwartiertje pauze, waarin je bijvoorbeeld een spelletje patience of mahjong speelt (geen social media in je pauze).
    - Maak samenvattingen.
    - Social media & telefoonverbod tijdens het leren, zet hem helemaal uit of leg hem ver weg (geluid ook uit).
    - Maak niet te grote brokken, maar verdeel je stof in kleine stukjes
    - Kies diverse manieren om dezelfde stof te leren, vaak blijft het dan beter hangen.

    Successs!

    8 jaar geleden
  • siem

    Haha leuk snel verder.

    8 jaar geleden
  • GirlAlmighty

    Ok, tips:
    • Zorg voor weinig afleiding. Zet al je apparaten uit. Telefoon, iPad, Laptop, alles wat voor afleiding kan zorgen.
    • Lekker eten helpt mij ook altijd, dus koop chocola of chips of iets dat je lekker vindt, zet een kop thee of maak warme chocomel en beginnen maar! (Natuurlijk hoef je niet persé dit eten te kopen. Koop wat je wil.)
    • Slaap goed. Als je moe bent, lukt het ook minder goed.
    • en neem af en toe pauzes, want rust is ook belangrijk!

    Succes!
    Xxx

    8 jaar geleden
  • HedaAndWanheda

    Ik gebruik altijd kleurtjes om de meest belangerijke dingen over te schrijven en dat dan een paar keer doorlezen haha

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen