Foto bij 21-11-'15 × 182 days to go

182 days to go × mijn favoriete fanfics

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • awsten

    Ik voel me zo vereerd asdfghjkl je hebt echt een glimlach op mijn gezicht getoverd n.n
    Ik ga naar alle andere verhalen zeker eens een kijkje nemen want eigenlijk lees ik niet zo heel veel meer op Q, woops haha!
    Nogmaals, zo erg bedankt asdfghjkl

    8 jaar geleden
  • KellyHoranXx

    PS. JE STAAT IN DE TOP!

    8 jaar geleden
  • KellyHoranXx

    Ik wist dat ik erbij zou staan, maar toch was ik helemaal blij toen ik TDTCML erbij zag staan, haha. Thanks, girl :)
    Toen ik afgelopen zomer naar de Efteling ging, heb ik heb hele verhaal herlezen in de avond ervoor, haha, om alvast in de sfeer te komen. God, als de Baron er al was geweest toen ik het schreef, had ik de vastzit-scène uit de Vogel Rok misschien daarheen kunnen verplaatsen, haha. Was ook wel leuk geweest. Vooral omdat je, voordat je in de attractie zelf stapt, nog een heel verhaal over mijnwerkers e.d. hebt.. in het donker. (Zelf ik vond het eng, maar ik word gewoon helemaal panisch in het donker, mede doordat ik een beetje nachtblind ben en bijna niet kon zien wat er allemaal gebeurde)

    Oops, lange reactie

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Haha, die van Cliffordz staan ertussen, dus ja, één van mijn favorieten staat er wel tussen! En die van TeamHemmo natuurlijk! Die van Kittel en Reed heb ik trouwens ook wel gelezen. Wat 5SOS-fanfics betreft dan.
    +kudo

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Ah, geweldig. Dit vind ik echt leuk om te lezen. :3 Natuurlijk had ik stiekem van Kittel al gehoord dat je ons verhaal hier neer wilde zetten, maar ik vind het echt super leuk om te zien, wieeeh.
    En ik vind alle verhalen van Cliffordz en Rheon ook geweldig! En voor de rest lees ik niet zoveel bijzonders, haha.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen