Vanuit Maya…
Deze dag is echt raar gelopen, ik zou namelijk eerst alleen maar mee gaan met Jewel voor haar nieuwe videoclip. Maar ik heb net ook met haar en de rest opgetreden, en vanavond blijven we met ze alle bij Global slapen. Ik vind het best wel gezellig zo weer met ze alle alleen ze hadden me helemaal niks gezegd, maar ze weten toch wel altijd dat ik er mee in stem. Na het optreden bleven we zowiezo nog kijken bij de jongens van B-Brave. Alleen ik wilde in de zaal gaan kijken maar niemand wilde met me mee. Dus ben ik maar met Leslie bij het podium op een box gaan zitten om het te kunnen zien. Iedereen deed wel een beetje raar, want eerst hadden ze het er wel over om in de zaal te gaan kijken maar daarna ineens niet meer maar oke. Ik zit rustig met Leslie naar de show te kijken als ze het laatste liedje aankondigen en er vier meiden het podium op komen. En er blijft één kruk in het midden over volgens mij is die van Jai maar dat weet ik niet zeker. Ken namelijk hun namen nog niet echt heel erg goed. Ik vraag aan Leslie wat er aan de hand is. Maya: wat is er aan de hand? Leslie: ik heb echt geen idee. Maya: heeft er altijd iemand niemand? Leslie: nee volgens mij heeft iedereen altijd iemand zal namelijk wel lullig zijn één iemand niet. Maar dat komt vast wel goed. Maya: oke. De jongens beginnen een beetje tegen elkaar en het publiek te praten. Kaj: jongens ik zie hier maar vier prachtige meiden zitten en één kruk leeg. Dioni: ik zie het ook ik denk dat we daar iets aan moeten doen. Samuel: jaa, komt goed, meiden wie wilt er bij JAI op de kruk. Iedereen begint te gillen ze willen allemaal wel bij hem op de kruk. Ik had het toch goed dat het die van Jai was. Cassius: wacht is even ik zie daar iemand zitten die we wel op de kruk kunnen zetten bij Jai. Ik haal der wel even. Ik zie Cassius richting onze kant op lopen en hij steekt ze hand naar me uit. Ik schud me hoofd maar dat kan Cassius niks schelen en pakt me hand om me mee te nemen. Ik wil me nog vast klemmen aan Leslie maar dat lukt me niet meer. Ik zeg tegen Cassius dat ik niet wil en probeer weg te komen. Maar dat lukt echt niet, hij zet me bij de kruk neer en ik ga dan maar zitten. Voor hij nog weg loopt zegt die geniet er maar gewoon van. Ik heb geen keuze meer en blijf dan maar zitten en ik geniet er dan ook maar van. Ik ken Jai eigenlijk helemaal niet maar hij is best wel leuk en kan goed zingen.

Vanuit Jewel…
Jai heeft vermiddag aan ons gevraagd of we hem wilde helpen om Maya op de kruk te krijgen bij ‘vanavond is van jou’. We hebben hem geholpen en het is nog gelukt ook. Ze wilde de show in de zaal gaan kijken maar wij bleven met ze alle hier. Alleen de jongens wisten er niet van maar we seinde naar hun dat ze hier moesten blijven. Ze moest alleen de zaal in gaan en dat wilde ze toch maar niet daarom ging ze samen met Leslie naast het podium naar de show kijken. We weten alleen nog steeds niet of zij en Leslie wat met elkaar hebben. Ik hoop van niet en Jai blijkbaar dus ook niet. Nu dat Maya op het podium zit, zit Leslie alleen aan de kant. Ik zit te denken of ik naar hem toe moet gaan maar ik weet het niet zeker. Toch doe ik het maar. Hij kijkt niet echt heel blij ik wil aan hem vragen wat der aan de hand is maar voor dat ik het hem kan vragen is die al weg. Ik kijk naar Maya en die ziet ook dat Leslie weg is gelopen. Maar ze kan moeilijk nu van die kruk aflopen en geniet toch maar van het moment. Ik loop ook weer naar achter toe om Leslie te zoeken, ik kan hem alleen niet zo gouw vinden. Britt komt naar me toe lopen. Britt: Jewel weet jij wat er met Leslie aan de hand is? Jewel: ik weet het niet zeker maar waar is hij? Britt: hij liep net boos weg, waar heen geen idee. Jewel: oke ik moet echt even naar hem toe. Britt: wat is er aan de hand dan? Jewel: hij was net de hele tijd naar het optreden van de jongens aan het kijken met Maya. Britt: maar dat is toch niet zo erg daar heeft die toch de hele tijd al gezeten. Jewel: jaa maar toen zat die er nog met Maya, en nu zit Maya bij Jai op de kruk. Britt: liep die toen weg? Jewel: hij was niet heel erg blij dus ik ging naast hem zitten en wilde vragen wat er was en voor ik dat kon doen was die al weg. Maar geen idee waar die nu is. Britt: Jewel je moet hem echt even laten en ik weet dat dat moeilijk voor je is maar doe het toch maar. Jewel: jaa ik weet het. Ik ga rustig op een stoel zitten wachten tot de show voor bij is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen