Foto bij ||27||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Niall is duidelijk iemand die niet goed tegen veranderingen kan.
    Hij wilt zijn best wel doen maar als je gevoel zegt dat er iets niet klopt, zal je geen nieuwe vriend accepteren.
    Aan de andere kant, als hij - door Harry niet te accepteren - zijn vrienden kwijt raakt, zijn het geen echte vrienden.
    Louis, Liam en Zayn zouden moeten weten (als beste vrienden) dat Niall daar moeite mee heeft.

    Verder moet Niall geduld hebben want als Harry echt iets van plan zou zijn, gaat hij een keer fouten maken.
    Fouten, die een keer opgemerkt worden en dan pas kan Niall er iets over zeggen.
    Dus eveneens dat hij ook tactisch er mee om moet gaan. Voorlopig eerst het feest.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar Harry geeft me echt geen goed gevoel... Ik snap Niall wel, hoor! Ik zou hem eigenlijk ook niet in mijn vriendengroep willen hebben...
    Maar aan de andere kant wil ik dan toch weer dat ze vrienden worden...
    Zucht, lifestruggles.
    Laten we het hier op houden: Harry moet zich wat normaler gaan gedragen! Voilà!
    En Niall met een bril geeft me feels, indeed.
    Met mij alles super, zeker nu ik weet dat ik nog een stukje te gaan heb!
    Met jullie? :)
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik vind dat Niall iets moet doen om aan Louis te bewijzen dat Harry niet betrouwbaar is! Harry lijkt het zo slim te spelen, maar ik vertrouw hem voor geen meter! Dus Harry, als je slechte bedoelingen hebt, maak dan dat je wegkomt! Blijf uit Nialls buurt!!!
    En die bril staat Niall perfect, je hebt helemaal gelijk!
    Met mij gaat het goed, de examens die eraan komen buiten beschouwing gelaten...
    Hoe gaat het met jullie?
    Xxx
    En eindelijk ben ik bij! Ik stond serieus wat hoofdstukken achter bij dit verhaal, thanks to school... Maar het heeft als voordeel dat je direct kunt door lezen (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen