Vanuit Jai…
Jewel heeft net met de dansers het voor programma gedaan, ze rockte echt de show. Nu zijn wij zo aan de buurt om het dak er af te blazen. Niet dat dat gaat lukken, maar het gaat om het idee om dat altijd te zeggen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Na 10 minuten staan we dan op het podium en gaat de show echt lekker. Jewel, Britt, Melissa en Jolien proberen Maya hier bij het podium te houden. Ze gaat namelijk straks bij mij op het podium alleen dat weet ze nog niet. Ik vind der namelijk best wel leuk en dus dachten de jongens en Shaker dat ze dan bij mij op het podium zou komen. Ik hoop dat ze het leuk vind en gewoon blijf zitten en leuk mee doet. Als ik naar links kijk zie ik der samen met Leslie op een box zitten kijken. Leslie heeft ze arm om der heen. Ik heb Maya wel eens eerder gezien, maar ze wist niet wie ik was. Ze was toen ook al best wel klos met Leslie en dat zijn ze nu nog steeds. Je zou denken dat ze samen zijn. Alleen iedereen zei van niet, tenzij dat ze het geheim gehouden hebben, maar dat zal ik dan straks van zelf wel merken. Over twee nummers gaan we vanavond is van jou doen. Ik ben nog nooit voor dat nummer nerveus geweest maar ja eens moet dan ook de eerste keer daar voor zijn he.

Vanuit Mandy…
De meiden en ik zijn helemaal aan het genieten van de show het is echt helemaal geweldig. Ik kan er niks anders van maken. En ik ben zo zenuwachtig want ik heb geen idee wanneer ze bij mij gaan zingen en wanneer we dus naar achter moeten gaan. En ook gewoon om zometeen bij Dioni op het podium te zitten. Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Dit was ook echt mijn eerste concert van hun en ook van Laura en Riley. En dan mogen we ook alle drie op het podium en ook nog eens allemaal bij onze favoriet. Het is echt helemaal geweldig en ik heb er echt veel zin in. Mijn dag kan echt niet meer stuk. Denk dat niemand het meer kan verpesten. Na dat ik laat je los is geweest komt bij mij. Riley, Laura en ik kijken elkaar aan en beginnen bijna te gillen. We proberen ons zelf nog onder controle te krijgen en dat lukt aardig. We lopen richting backstage, daar staat de man die ons de straks heeft aangesproken. We lopen naar hem toe en hij vraagt naar onze bandjes we tillen allee drie onze arm omhoog en hij laat ons een stukje door lopen. We moesten nog wel even wachten want er kwam nog iemand aan. Niet veel later staan we met vier meiden achter te wachten. We zijn alle vier super zenuwachtig. We praten wat met ze vieren. Dat vierde meisje heet Sterre en mag bij haar favoriet Samuel op het podium. Wat ik wel raar vind is dat we maar met ze vieren zijn en dat er dus niemand bij Jai zit maar dat komt straks denk ik vast wel goed. Want er zijn altijd vijf meiden, dat zie ik altijd op de filmpjes dan. Bij mij is afgelopen en nu komt Bad. We staan vlak bij Shaker en Brahim. Riley loopt naar ze toe om te vragen wanneer vanavond is van jou komt en wie der bij Jai gaat. Laura: en wat zeiden ze. Riley: hierna komt vanavond is van jou, en wie der bij Jai gaat is nog een verassing. Dat konden ze namelijk niet te hard zeggen enzo. Jewel en der dansers lopen ook nog hier achter. We gaan met een paar van hun op de foto. We misten nog twee dansers en één daar van wilde we echt graag mee op de foto. Mandy: Jewel mag ik vragen waar Leslie is want hij is hier niet. Jewel: hij is er nog wel hij zit bij het podium op een box naar de show te kijken samen met Maya. Mandy: oke, komt die nu nog hier heen of daarna pas. Jewel: ik denk daarna of als het laatste liedje op staat. Alleen bij het laatste liedje zitten jullie op het podium. Mandy: is die Maya ze vriendin? Jewel: zo ver wij weten van niet maar het zal ons echt helemaal niks verbazen. Maar let op want volgens mij moeten jullie zo het podium op want Bad is net afgelopen. Mandy: oke. Jewel: veel plezier en geniet er van meiden. Dankje wel roepen we alle vier. We lopen richting Shaker en we worden al bijna gelijk het podium op gestuurd. Op het podium gaan we alle vier op de druk van onze favoriet zitten. En er blijft één kruk over in het midden en dat is die van Jai. Kaj: jongens ik zie hier maar vier prachtige meiden zitten en één kruk leeg. Dioni: ik zie het ook ik denk dat we daar iets aan moeten doen. Samuel: jaa, komt goed, meiden wie wilt er bij JAI op de kruk. Iedereen begint te gillen ze willen allemaal wel bij Jai op de kruk. Cassius: wacht is even ik zie daar iemand zitten die we wel op de kruk kunnen zetten bij Jai. Ik haal der wel even. Cassius loopt naar de zijkant toe en haalt iemand. Ik heb geen idee wie het is. Die gene kijkt heel geschrokken en wilt eigenlijk weg lopen. Maar Cassius zet der op de kruk bij Jai neer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen