Vanuit Michelle...
Ik sta daar alleen, Kaj want ja hij liet me daar zo staan zonder nog verder iets te zeggen of verder goed te praten. Waarom wat heb ik verkeerd gedaan. Ik deed echt heel veel voor hem, ik was zo verliefd op hem. Maar wat heeft dat andere meisje wat ik niet heb?Hoe kan die verliefd worden op een ander terwijl die met mij is?Hoe hoe hoe kan die waarom? Waarom doet die dit? Waarom laat die mij gaan? Ik kan zo wel door gaan ik zit nog vol met vragen maar daar schiet ik niks mee op. Ik sta stil en blijven denken wat ga ik doen, ga ik naar huis of blij ik hier terwijl zij hier straks ook is. Ik denk maar even goed na. Zou ik Maaike en Marloes bellen dat ik met ze wil praten. Hun zijn de beste vriendinnen van mij en Fabienne Maaike vind Dioni al heel lang leuk en Marloes Cassius. Maar we nemen ze eigenlijk bijna nooit mee naar optredens omdat het eigenlijk ook niet kan. Maar nu besef ik dat ik weer gewoon naar optredens kan gaan met hun. Laat ik ze toch maar bellen en vragen wat ze doen. Ik bel eerst wel Maaike op. (aan de telefoon) Maaike: heee Michelle. Michelle: heee Maaike. Maaike: Mies wat is er, ik hoor dat er wat is aan je stem. Michelle: ja klopt er is ook iets maar dat wil ik liever niet zo zeggen. Maaike: wat is het dan? Michelle: dat zeg ik liever niet zo. Maaike: wanneer wil je het dan wel zeggen? Michelle: wat zijn jij en Marloes nu aan het doen. Maaike: ik ben onderweg naar Amsterdam en Marloes ook. Michelle: ik ben al in Amsterdam. Maaike: oke weetje dan zie je ons zo? Michelle: ja is goed waar spreken we af. Maaike: ben je dicht bij het station? Michelle: jaa ik kom daar wel heen lopen. Maaike: jaa is goed tot zo.

Vanuit Marloes…
Ik kom aan op het station in Amsterdam ik heb vandaag met één van me beste vriendinnen afgesproken. Als ik Maaike zie staan loop ik gelijk naar der toe. Maaike: heee Marloes. Marloes: hee Maaike. Maaike: heeft Michelle jou ook gebeld? Marloes nee wat dan? Maaike: ze wilde echt met ons praten maar je hoorde aan der stem dat er wat was. En ze zei ook dat er wat was. Marloes: oke is ze ook in Amsterdam dan? Maaike: jaa ze wacht bij de tramhaltes daar op ons. Marloes: oke gaan we dan Starbucks halen ofzo? Maaike: ja zou best wel eens kunnen heb daar namelijk wel veel zin in. Marloes: jaa ik dus ook. We lopen richting de tramhaltes als we daar aankomen zien we Michelle al staan. Ik roep der. Marloes: HEEE MICHELLE! Ze komt naar ons toelopen en geeft ons allebei een knuffel en ze barst los met der tranen. Marloes: Michelle wat is er? Door de tranen heen probeert ze het te vertelen. Michelle: het is uit tussen mij en Kaj. Maaike: uuhh wat meen je deze? Michelle: jaaa. Snikt ze. Marloes: sinds wanneer. Michelle: sinds vandaag hier net. Het is hier net in Amsterdam uitgegaan ergens in een steegje weet ik veel waar. Maaike: waarom heeft die het uitgemaakt? Michelle: hij was al heel lang met een fan aan het appen en hij merkte toch dat die haar leuker vind dan mij. Maaike: meen je deze met een fan? Marloes: jaa maar dat zijn wij en is Michelle ook een beetje he. Maaike: jaa oke dat is wel waar. Michelle: jaaa met een fan en het ergste is nog dat ze vandaag dus ook in Amsterdam is en daarom wilde Kaj dus ook vandaag perse gaan. Marloes: wat meen je deze? Michelle jaa dat zei die net. En alleen Cassius wist het dus. Marloes: en heeft de het niet eerder tegen je gezegd? Michelle: neee hij wist het ook pas net. Maaike: oooo oke.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen