Vanuit Cassius...
Ik loop samen met Kaj, Dioni, Jai, Samuel, Michelle en Fabienne in de stad. Er zijn wat winkels open en we lopen een beetje de winkel in en uit. Kaj: wie gaat er mee Starbucks halen? Cassius: ja ik ga wel mee. Samuel: neee gaan jullie maar. Dioni: wij lopen wel door is dat goed. Kaj: ja is prima. De rest loopt verder en Kaj en ik lopen richting de Starbucks. Ik zie dat er wel iets aan de hand is met hem maar ik zou echt niet weten of die er over wilt praten. Niet veel later begint die toch te praten. Kaj: Cas? Cassius: jaa? Kaj: kan ik wat vertrouwds tegen je zegen? Cassius: ja tuurlijk dat weet je toch. Kaj: ik denk dat ik het uit ga maken met Michelle. Cassius: hoezo dan? Kaj: ik heb een heel leuk lief ander meisje leren kennen die ik wel heel erg zie zitten. Cassius: ja weetje als je dat andere meisje leuker vind ja dan moet je het uit maken met Michelle je kan haar niet soort van voor blijven liegen dat is namelijk niet eerlijk tegen over haar. Kaj: ja dat is ook weer waar, maar ik weet niet wat ik moet doen ik weet niet of zij me ook leuk vind. Cassius: ja maar het is raar als je alleen bij Michelle blijft omdat zij je dan niet wilt. Kaj: dus hoe dan ook eigenlijk moet ik het dus gewoon uit maken met Michelle? Cassius: ja ik vind van wel anders laat je haar in der waan en dat is niet eerlijk en als ze er straks achter komt is het veel erger. Kaj: oke dan ga ik dat maar doen hè. We zijn aan de buurt en bestellen allebei wat. Als we onze Starbucks hebben lopen we weer naar buiten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie die dan leuk vind en of ik haar ken. Cassius: Kaj wie is dat andere meisje dan waar je nu wat voor voelt. Kaj: ik denk dat je der niet kent of je moet der bij optredens wel eens goed hebben gezien. Cassius: wat is het een fan? Kaj: jaa beetje ze is niet zo heel erg fan. Want ze ziet mij gewoon als Kaj. En niet als hee daar heb je Kaj van B-Brave. Cassius: oke beter dat dat zo is. Wanneer zie je der. Kaj: ik denk en hoop vandaag. Cassius: hoezo dat? Kaj: ze is ook in Amsterdam vandaag. Cassius: wacht nee Kaj je wist van haar al dat ze naar Amsterdam ging en daarom wilde jij ook vandaag de stad in. Kaj: jaa zo iets. Cassius: jaa dus. Dus we hebben kans dat we der vandaag zien? Kaj: jaa maar ze reageert niet meer op app en waarom weet ik niet. Cassius: ze zal zometeen vast wel reageren.

Vanuit Kaj...
Ik heb echt heel goed met Cassius gepraat. Het is echt fijn om van die soort broers om je heen te hebben die naar je luisteren en je een soort van advies kunnen geven. Ik vind met dit dat die gelijk heeft ik kan Michelle niet langer voor blijven liegen. Ik denk bij me zelf wanneer ik het ga doen en als ik dan Dioni, Samuel, Jai, Fabienne en Michelle weer zie lopen denk ik ja het is nu of nooit. Ik verzamel al me moed bij elkaar, en loop naar Michelle toe. Michelle: heee je bent er weer. En ze wilt me een kus geven maar die ontwijk ik. Kaj: Michelle ik wil met je praten. Michelle: oke maar hoezo? Kaj: kom maar je hoort het zo. Ik loop samen met Michelle een straatje in waar er niet veel mensen lopen. Michelle: Kaj wat is er nou. Kaj: ik wil je echt niet kwetsen en daarom kan ik het beter nu zeggen voor dat het te laat is. Michelle kijkt me met een geschrokken gezicht aan maar ik ga gewoon door met praten. Kaj: ik heb een heel lief meisje leren kennen die mijn gevoelens in een hele andere richting hebben gebracht. En ik vind haar heel leuk. En bij jou is me gevoel heel erg weg gegaan. Ik vind het moeilijk om te zeggen maar ik wil het uit maken. Het licht echt niet aan jou maar aan mij. Ik heb meer gevoelens voor dat andere meisje. Michell: wat maar omg Kaj hallo als je dit al eerder wist hoezo kwam je er dan niet veel eerder mee. Kaj: omdat ik het niet goed wist ik heb eerst goed met Cassius gepraat. Michelle: dus het is Cassius schuld dat het nu uit is. Kaj: wat nee hoe kom je daar bij ik heb het hem net vertelt en hij zeg ja dan kan je het beter uit maken je kan Michelle niet voor blijven liegen. Dus wees blij anders had je er veel later achter gekomen en was je al helemaal verdrietig geweest. Michelle: denk je dat ik nu blij ben dan? Nee. Denk je dat ik nu niet verdrietig ben dan? Tuurlijk ben ik dat wel. Kaj ik hield van je en jij gaat gewoon heel leuk gevoelens krijgen voor een ander. Kaj: ik kan der ook niks aan doen. Michelle: ja dat kan je wel je kon meer aandacht aan mij geven dan aan die snol. En wie is het? Kaj: je kent haar niet, de jongens kennen haar amper. Michelle: je gaat toch niet menen dat het een fan is hè. Kaj: dat is ze half maar ze ziet mij als Kaj en niet als Kaj van B-Brave. Michelle: omg Kaj doe alsjeblieft normaal dat zegen ze allemaal omdat ze je willen. Kaj: Michelle nu moet je ophouden het is uit nu klaar. Ik weet niet of je mee gaat het boeit me niet wat je doet weet wel dat ze ook hier in Amsterdam is en dat ik alleen daarom vandaag ook wilde gaan. Michelle staat met open mond maar ik trek me er niks van aan en ik loop weg richting de andere jongens. Michelle: HALLO WACHT KAJ KOM TERUG IK BEN NOG NIET MET JE UIT GEPRAAT. Kaj: IK WEL MET JOU DOEI MICHELLE. En ik loop weer gewoon rustig verder. Ik hoor der nog een paar keer schreeuwen dat ik terug moet komen maar ik draai me mooi niet meer om. Als ik terug kom bij de jongens en Fabienne kijken ze me allemaal een beetje raar aan behalve Cassius. Cassius: en? Kaj: ja is klaar. Dioni: wat is klaar? Kaj: tussen mij en Michelle. Fabienne: wat dit meen je toch niet. Kaj: jawel. Fabienne: waar is ze nu? Kaj: daar ergs. Fabienne: je laat der toch niet alleen. Kaj: ja hallo ze bleef daar zelf staan en ik had er geen zin meer in. Maar laten we verder gaan en niet meer daar aan denken oke. Samuel: ja kom we moeten er een leuke dag van maken dan maar met ze zessen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen