Vanuit Joyce…
We lopen de Mac Donalds binnen en zoeken gelijk een tafel voor met ze vijven. Eerst gaan we zitten en na een paar minuten sta ik dan toch op om wat te gaan bestellen. Joyce: ik ga wel wat bestellen ik begin nu erg honger te krijgen. Carmen: ik ook. Carmen staat ook op en Kim ook die loopt dus ook mee. We staan nog even te wachten bij de kassa voor dat wij wat mogen bestellen. Ik zie Kim dromerig naar buiten kijken. Carmen: Kim waar sta je naar te kijken. Kim: kijk daar is goed jij. Joyce: zijn dat niet de jongens van B-Brave. Camen: jaaa omg dat zijn ze. Joyce: zijn jullie fan van hun? Carmen: omg ja kijk dan Kim Jai is zo knap ooo sorry en jij en Sterre. Joyce: ja wij zijn ook fan van hun. Wie kan ik helpen hoor ik en ik draai me om. Ik bestel me eten en Carmen en Kim volgen al gouw met eten bestellen. Als we alle drie ons eten hebben lopen we weer terug naar onze tafel. Carmen: oooo god Kels weet je wie we net zagen. Kelsey: uuhh nee wie dan? Joyce: B-Brave. Met dat dat word gezegt zie ik Kelsey helemaal wit weg trekken. Sterre: Kels wat is er. Kelsey: uuhh nee niks nee niks ik ga wat eten halen. Sterre: Kels wacht ik loop met je mee. Voor dat Sterre op kon staan was Kelsey al richting de kassa's gelopen en ging Sterre er snel achter aan. Joyce: ik heb toch niks verkeerd gezegd. Kim: nee niet dat ik weet. Joyce: maar wat is er dan ze is toch ook fan van hun of niet. Kim: jawel ik weet ook niet wat der is. Carmen zit er heel stil bij en eet langzaam wat van der eten. Kim: Carmen weet jij wat er is. Carmen zwijgt. Joyce: nou? Carmen: oke oke rustig als jullie niks tegen haar Sterre of wie dan ook zegt. Kim: ik zeg niks. Joyce: ik ook niet. Carmen: nou kijk ik weet het niet zeker hoor maar ik bleef gister avond bij haar slapen. Meestal laat ze der telefoon wel is liggen maar dat deed ze gister dus totaal niet dus vond al dat er iets aan de hand was. Nu ging ze vermorgen douchen en toen liet ze der telefoon wel op de oplader liggen. elke keer hoorde ik der mobiel trillen en oplichten elke keer als ze een berichtje binnen kreeg. Ik was benieuwd wie het dan was. Toen ik keek stond de naam Kaj en ik dacht gelijk aan de Kaj van B-Brave dus. Maar dat weet ik dus niet zeker. Joyce: dus ze zit waarschijnlijk met Kaj te appen? Carmen: jaa waarschijnlijk wel en daarom om dat trekt ze dus denk ik elke keer wit weg. We zien Kelsey en Sterre weer aankomen lopen en beginnen gauw over een ander onderwerp te praten.


Vanuit Sterre...
Ik loop Kelsey achterna naar de kassa's als we der staan zeggen we allebei niet veel terwijl ik wel wat wil zeggen tegen der maar ik ben bang hoe ze er op gaat reageren. Als we nog steeds staan te wachten en nog niet aan de beurt zijn begin ik dan toch met praten. Sterre: Kels wat is er aan de hand. Kelsey: uuhmm helemaal niks hoezo. Sterre: Kels er is echt wel wat aan de hand ik heb je lang niet meer gezien of gesproken maar ik ken je nog wel goed om iets door te hebben. Kelsey: er is echt niks Sterre. Sterre: jawel Kels er is wat met je elke keer dat is nu nog maar twee keer gebeurt. Als we het over B-Bave hebben wordt je lijk wit. Kelsey: dat is niet zo. Sterre: Kels jawel want je bent nu weer wit. Kelsey: waarschijnlijk kan ik gewoon niet tegen de naam B-Brave. Sterre: jawel dat kan je wel want je bent fan van hun maar er is iets gebeurt. Kelsey: Sterre wil je nu stoppen er is echt niks aan de hand en al helemaal niet met B-Brave. Sterre: oke als jij het zegt. Kelsey: jaa ik zeg het toch ook. Sterre: oke als we ze straks tegenkomen durf jij dan naar ze toe te gaan om te vragen voor een foto? Kelsey: jaa hoezo niet. Sterre: oke bewijs het dan maar straks. Kelsey: wie zegt dat we ze tegenkomen. Sterre: ik en het moet haast wel Carmen, Kim en Joyce zagen ze net ook al. Kelsey: dat betekend niet dat wij ze zometeen ook zullen gaan zien dus bereid je er maar niet op voor. Sterre: oke wat jij zegt. Kelsey en ik bestel allebei ons eten en lopen daarna samen terug. Ik maak een soort van gebaar naar de andere dat ik niet weet wat er aan de hand is. We gaan weer zitten en eten ons eten op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen