Foto bij ||21||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Wat bij mij opkomt, is dat Harry of Niall moet beschermen of hem gaan martelen.
    Hoe dan ook, Harry kon makkelijk Louis, Liam en Zayn bespelen en Niall dus niet.
    En aangezien hij té veel moeite doet voor Niall, zegt mij dat Niall het doel is.

    En, hij is te oud voor de schoolbanken??? Harry zit daar duidelijk niet voor zijn plezier of om te leren.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Wow... Ik snap er echt niets meer van... Dit hele stukje is zo mysterieus...
    Alhoewel ik al een vermoeden had dat Harry in de kast zat, vraag ik me toch af wat hij daar deed.
    Wat wil Harry van Niall? En wie is die vrouw?
    Hoe kun jullie toch zoveel mysteries tegelijk creëren?
    Dit verhaal is echt super! (H)
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    OMG...
    Sprakeloos...
    Hoe kunnen er nu nog mer mysteries zijn???!!! Hahaha, maar ik hou er stiekem wel heel hard van! Ik vind mysterieuze Harry wel enorm aantrekkelijk... Niall ook, waarschijnlijk! ;)
    Wauw, zo prachtig geschreven dit... Hoe doen jullie dat? Natuurtalenten, echt waar!
    Ik wordt elk hoofdstukje een beetje verliefder op jullie verhaal, meiden!
    Hou alsjeblieft nooit op met schrijven! (And give me more of this!)
    xxx (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen