Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Krazyrayray

    'Oh hij heeft geeneens geld bij zich' wauw... Dat was gwn geweldig! Dit hele stuk is geweldig!

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    Ugh haha
    Ik snap niet dat de moeder niet doorhad dat hij homo was xD

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    "Vertel mij wat. Ik mis zo meteen Goede Tijden Slechte Tijden!" Ik gooi mijn handen in de lucht van ellende."

    Kijk! Aiden snapt me! Ik vind dat ook altijd vreselijk! Haha
    Maar dit hoofdstukje was zo lief!
    Ik ga eens kijken op die website. Wie weet bestaat drogeopmerkingencursus.nl wel..
    Word ik straks net zo grappig als Aiden!
    Nee wacht.. niemand kan Aiden overtreffen
    Dan word ik de twee-na... nee ook niet want op nummer 2 staat Steven..
    Ach ik eindig vast wel ergens op die lijst
    De droogheid van het verhaal maakt het zo leuk! Je vergeet soms gewoon dat Aiden terminaal is. En ik hield van het begin af aan al van Aiden. Hij is zo geweldig. (Maar niet tegen hem zeggen. Dan word zijn ego nog groter haha)
    Arme Emiel... van je vrienden moet je het hebben. Aiden wil echt alles met hem delen. Inclusief zijn maaginhoud... blegh
    En arme bevallende vrouw. Je zal maar zulke types in je kamer hebben staan. Opzich super gezellig maar niet goed qua timing..
    Dit pizza stukje vond dit hoofdstukje weer geweldig. En voor Stevens looks kon ik geen keuze maken. Ze zijn allemaal zo :9~ :9~ :9~

    Kudoo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen